رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

شب گذشته شهرزاد کمال‌زاده در برنامه شب فیروزه‌ای درباره جدیدترین کارهای هنری خود و همچنین برخی از مسائل شخصی توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سریال‌های تلویزیونی در برنامه 《شب فیروزه‌ای》گفت: بعد از مدت‌ها در یک جمع اینچنینی قرار گرفتم و از بابت بسیار […]

شب گذشته شهرزاد کمال‌زاده در برنامه شب فیروزه‌ای درباره جدیدترین کارهای هنری خود و همچنین برخی از مسائل شخصی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سریال‌های تلویزیونی در برنامه 《شب فیروزه‌ای》گفت: بعد از مدت‌ها در یک جمع اینچنینی قرار گرفتم و از بابت بسیار خوشحالم.

وی با اشاره به حضور خود به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه جواهر سرخ شبکه نسیم، ادامه داد: این مسابقه آماده نمایش است. در یک کار دیگر هم مجری‌بازیگر بودم. در حال حاضر هم سرکار نیستم.

این بازیگر در خصوص تجربه مجری‌گری بیان کرد:
برای اولین بار برای شبکه جام‌جم اجرا کردم. بعد از آن لطف شبکه پنج نصیبم شد و فرصت اجرای تهرانگرد در اختیار من قرار گرفت.

کمال‌زاده درباره علاقه خود به سفر به دور دنیا گفت: فکر نمی‌کنم در حال حاضر این امکان وجود داشته باشد. ابتدا دوست داشتم کل ایران را بگردم، تقریبا این اتفاق هم افتاده و فقط سمت گلپایگان نرفته‌ام.

او که سفیر آهوی جبیر نیز می‌باشد، درباره این حیوان توضیح داد: جبیر گونه ای از خانواده آهوی غزال است که می‌تواند خود را با شرایط خاص وفق دهد. در حال حاضر تعدادشان کم است اما با فرهنگ‌سازی‌های چند وقت اخیر، خوشبختانه در معرض انقراض قرار ندارند.

این بازیگر در ادامه درباره فعالیت‌های امدادگری داوطلبانه خود در سازمان هلال‌احمر گفت: مادرم پرستار است. از زمان جنگ تاکنون زحمت کشیده و آدمها را دوست دارد. مرحوم پدرم هم همیشه نسبت به دیگران احساس مسئولیت میکرد. این روحیه در شخصیت ما هم تاثیر گذاشت. شروع همکاری من با سازمان هلال‌احمر هم بخاطر نذری بود که در ایام درگیری پدرم با بیماری سرطان داشتم. البته متوجه شدم که برای کمک به دیگران حتما باید از دریچه یک ارگان وارد شد و به صورت انفرادی خیلی نمیتوان کاری انجام داد لذا به سازمان هلال‌احمر پیوستم.

بازیگر سریال‌های تلویزیونی نجف اشرف و کربلا را یک مامن برای خود دانست و گفت: همیشه دست پر از آنجا برگشتم. تنها حسرتم این است که پدرم نتوانست به زیارت نجف و کربلا مشرف شود.  دوست دارم مادرم را به این زیارت ببرم.
هر وقت از دنیا دلگیر میشدم پدرم پشت و پناه بود اما بعد از فوت او باید به کسی پناه ببرم که تنها نقطه امن من همین کربلا و نجف است.

او درباره خبر ازدواج خود گفت: فعلا خبر خاصی نیست اما ممکن است خبری در راه باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار