رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

ویژه‌برنامه «صفائیه» شنبه ۲۵ تیر ماه میزبان جواد فروغی دارنده اولین مدال تاریخ تیراندازی در المپیک خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ویژه‌برنامه صفائیه با اجرای حامد مهربانی در بخش گفت‌وگو با مهمان خود امشب از جواد فروغی پیرامون دستیابی به هدف در شرایط دشوار به گپ و […]

ویژه‌برنامه «صفائیه» شنبه ۲۵ تیر ماه میزبان جواد فروغی دارنده اولین مدال تاریخ تیراندازی در المپیک خواهد بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ویژه‌برنامه صفائیه با اجرای حامد مهربانی در بخش گفت‌وگو با مهمان خود امشب از جواد فروغی پیرامون دستیابی به هدف در شرایط دشوار به گپ و گفتی شنیدنی می‌پردازد.
گفتنی است جواد فروغی تنها نماینده کشورمان در فینال ماده تپاچه بادی مردان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شگفتی ساز شد و به مدال طلای این رقابت ها دست یافت. او در رقابت های جام جهانی کرواسی نیز مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.
در این برنامه سعی شده علاوه بر گفتگو با مهمانان مختلف در حوزه‌های ورزشی، هنری، اجتماعی و نماهنگ و وله‌هایی مناسب این ایام مبارک پخش شود تا لحظات شاد و مفرحی را برای خانواده‌ها فراهم آورد.
برنامه «صفائیه» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیداحمد موسویان و اجرای حامد مهربانی است که طی ۹ قسمت روانه آنتن خواهد شد.
این برنامه از دوشنبه بیستم تیرماه، هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۲۵ دقیقه مهمان مخاطبان شبکه دو سیما شده و پخش آن تا عید غدیر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار