رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه “شب فیروزه ای” امشب ۲۶ تیرماه در بوستان آب و آتش تهران میزبان حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، بازیگر خانه امن امشب با حضور در شب فیروزه ای از تجربیات خود در عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر خواهد گفت. […]

برنامه “شب فیروزه ای” امشب ۲۶ تیرماه در بوستان آب و آتش تهران میزبان حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، بازیگر خانه امن امشب با حضور در شب فیروزه ای از
تجربیات خود در عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر خواهد گفت. حمید رضا پگاه در کارنامه هنری خود آثاری همچون «روزگاری ایران»، «رقص پا»، «خانه امن» و… خوش درخشیده است.
در بخش دیگری از این جنگ شبانه غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازد. او در ادامه برنامه شب فیروزه‌ای نیز با مجری گفتگو خواهد داشت.
این برنامه همچنین میزبان یک گروه سرود است که در بخش‌های مختلف برنامه به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پردازد. گروه رنگین‌کمان نیز در این برنامه به اجرای موسیقی می‌پردازد.
شب فیروزه ای هر هفته شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی مهمان خانه‌های شما خواهد بود.
گفتنی است؛ برنامه شب فیروزه‌ای به مناسبتپ اعیاد قربان تا غدیر هرشب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ از مکان بوستان آب و آتش شهر تهران روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار