رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

حسن کلامی تهیه‌کننده فیلم «کوزوو» درباره پیش‌بینی خود از اکران این فیلم و استقبال کم کردم از فیلم‌های روی صحنه سینما صحبت کرد. حسن کلامی تهیه کننده فیلم سینمایی «کوزوو» درباره شرایط اکران این فیلم سینمایی گفت: مدت زمان زیادی نیست که در صف اکران هستیم. با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما، فیلم […]

حسن کلامی تهیه‌کننده فیلم «کوزوو» درباره پیش‌بینی خود از اکران این فیلم و استقبال کم کردم از فیلم‌های روی صحنه سینما صحبت کرد.

حسن کلامی تهیه کننده فیلم سینمایی «کوزوو» درباره شرایط اکران این فیلم سینمایی گفت: مدت زمان زیادی نیست که در صف اکران هستیم. با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما، فیلم های بسیاری در صف اکران مانده اند و در این مدت امکان نمایش پیدا نکردند، درنتیجه طبیعی است که تمام فیلم‌ها با وقفه ای راهی اکران خواهند شد. علاوه براینکه متاسفانه شرایط اکران فیلم ها مناسب نیست و با همه اینها باید تلاش کرد تا سینما زنده بماند و ان‌شاالله فیلم «کوزوو» هم تا مدتی دیگر اکران خواهد شد.

او در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به بحران اکران در سینما بیان کرد: شرایط اکران از این نظر بحرانی است که مردم هنوز با سینما آشتی نکرده‌اند و فیلم هایی که اکران شده است، فروش آنچنانی ندارند. به نظرم به مرور فیلم هایی راهی اکران خواهند شد که باعث آشتی مردم با سینما می شوند و امیدوارم فیلم «کوزوو» هم همین ویژگی را داشته باشد و باعث رضایت خاطر مخاطبانش شود.

کلامی در پاسخ به این پرسش که تا چه حد «کوزوو» را در اکران موفق می داند، تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و عکس‌العمل‌های مردم نسبت به اکران های سینما، پیش بینی کردن کمی سخت است. باید همه چیز را به زمان سپرد. اینکه فیلم چه زمانی اکران می شود هم در جذب مخاطب تاثیرگذار خواهد بود، کما اینکه نمی‌توان شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه را هم از خاطر برد و با توجه به تمامی این موارد می توان تا حدودی پیش بینی کرد که فیلم چه مسیری را طی خواهد کرد. در نهایت آرزو می کنم مخاطبان فیلم «کوزوو» از دیدنش لذت ببرنند.

او در پایان درباره فروش بالای آثار کمدی در گیشه سینما تصریح کرد: فروش بالا همچنان برای تعدادی از فیلم های کمدی صدق می کند زیرا بسیاری دوست دارند فیلم کمدی ببینند و تفریح کنند. فیلم هایی که به مسائل اجتماعی می پردازند و عموما در دسته فیلم های جدی محسوب می شوند، معمولا مخاطبان کمتری نسبت به فیلم های کمدی دارند و مشخص است که جامعه تا حدودی خسته و عصبی است و نیاز به تفریح دارد. بیشتر از این بابت است که فیلم های کمدی، بیشتر از ژانرهای دیگر نبض گیشه را در دست دارند.

در فیلم «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی که پروانه نمایش خود را کسب کرده است، کورش تهامی، فرهاد آییش، روشنک گرامی، حمید ابراهیمی، هومن شاهی، سیاوش چراغی‌پور، مریم سعادت، بهرام ابراهیمی، بیوک میرزایی، امید روحانی و بهاره کیان‌افشار با حضور گوهر خیراندیش و بهناز جعفری ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار