رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

شبکه دو سیما با برپایی موکب رسانه‌ای خود در محل خیابان ولیعصر (عج) نبش خیابان بزرگمهر، از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از کودکان به همراه خانواده‌های‌شان به صورت ویژه‌ای میزبانی خواهد کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در مراسم جشن ۱۰ کیلومتری غدیر که به مناسبت عید ولایت و […]

شبکه دو سیما با برپایی موکب رسانه‌ای خود در محل خیابان ولیعصر (عج) نبش خیابان بزرگمهر، از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از کودکان به همراه خانواده‌های‌شان به صورت ویژه‌ای میزبانی خواهد کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در مراسم جشن ۱۰ کیلومتری غدیر که به مناسبت عید ولایت و امامت از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز دوشنبه در طول مسیر خیابان ولی‌عصر (عج) حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا چهارراه پارک‌وی برپاست، شبکه دو سیما با ارائه برنامه و با حضور مهمانان مختلف و بخش‌های ویژه به میزبانی از مردم خواهد پرداخت.

بر این اساس گیتی خامنه با مهمانانی از جمله محمد مسلمی، الهه رضایی، مینا هاشمی، سارا روستاپور و مهیار مجیب به گفت‌وگو می‌پردازد و عمو مهربان (مجتبی ظریفیان) و خاله رویا (آزیتا رضایی) نیز اجرای بخشی از برنامه را بر عهده خواهند داشت.

حضور شخصیت‌های عروسکی، اجرای سرود و نمایش عروسکی و اعلام برگزیدگان مسابقه “مادری از دیار آفتاب” نیز از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

در این میهمانی که میزبان اصلی آن مردم هستند هیأت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی ، گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر خیابان ولی‌عصر (عج)، موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای فرهنگی، هنری، دینی و … برپا خواهند کرد.

همچنین در بخشی از این مهمانی پویش «هدیه اسباب بازی» برگزار می‌شود که بناست کودکان به عشق امیرالمومنین(ع) و با تأسی از مشی و منش ایشان از بین اسباب‌بازی‌های خود یکی را به عنوان هدیه به دیگر کودکان هدیه دهند و کمک‌رسان کودکان مناطق محروم، نیازمند، ایتام و سرطانی‌ها باشند.

در این راستا کودکان می‌توانند اسباب‌بازی‌های خود را در روز عید غدیر به مسیر جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، محل میدان ولیعصر(عج) تحویل دهند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار