رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «زائران» ساخته مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری در دومین دوره جشنواره بین‌المللی «چینه لیدو» ایتالیا اکران شد. در جریان این جشنواره که ۲۳ تا ۲۶ تیر در بندر گردشگری شهر رم برگزار شد، ۳۶ فیلم کوتاه از آثار سینماگران کشورهای مختلف، در دو بخش غیر رقابتی و رقابتی ملی، مدیترانه ای و […]

فیلم کوتاه «زائران» ساخته مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری در دومین دوره جشنواره بین‌المللی «چینه لیدو» ایتالیا اکران شد.

در جریان این جشنواره که ۲۳ تا ۲۶ تیر در بندر گردشگری شهر رم برگزار شد، ۳۶ فیلم کوتاه از آثار سینماگران کشورهای مختلف، در دو بخش غیر رقابتی و رقابتی ملی، مدیترانه ای و بین المللی به نمایش درآمد و در سومین روز، بخش ویژه‌ای به نمایش فیلم «زائران»، با حضور و معرفی دو کارگردان این فیلم اختصاص یافت.

فرنوش صمدی و علی عسگری سازندگان این فیلم همچنین به عنوان اعضاء هیأت داوران در این جشنواره حضور یافتند.

در مراسم اختتامیه که با حضور محمدتقی امینی رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا برگزار شد، از دوکارگردان ایرانی شرکت کننده در این جشنواره با اعطاء نشان ویژه تقدیر به عمل آمد.

رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا طی سخنانی در این مراسم با ابراز خرسندی از حسن مشارکت با جشنواره «چینه لیدو» در فراهم سازی حضور موفق دو سینماگر ایرانی و نمایش اثرشان در این جشنواره، فعالیت های رایزنی فرهنگی را به اختصار معرفی و در خصوص استمرار و گسترش همکاری های آتی در این حوزه اعلام آمادگی کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار