رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه «دنیای بدون هدیه» در قالب نمایش به اهمیت و نقش هدیه دادن در زندگی می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه طنز «دنیای بی من» یکی از برنامه های جالب و شنیدنی این شبکه است.این برنامه با ایده جدید یادآوری نعمت ها و اهمیت چیزهای کوچک زندگی […]

برنامه «دنیای بدون هدیه» در قالب نمایش به اهمیت و نقش هدیه دادن در زندگی می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه طنز «دنیای بی من» یکی از برنامه های جالب و شنیدنی این شبکه است.این برنامه با ایده جدید یادآوری نعمت ها و اهمیت چیزهای کوچک زندگی مان می شود.

«دنیای بی من» به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با موضوع «دنیای بدون هدیه» تقدیم مخاطبان می شود. در این برنامه با نگاهی طنز و سرگرمی به سنت حسنه هدیه دادن در عید غدیر اشاره می شود و در قالب نمایش به مخاطبان یاد آوری می‌شود که هدیه دادن یک رسم پسندیده و نیکو است و به روز خاصی تعلق ندارد و به بهانه های کوچک می توان هدیه داد و گرفت.

همه ما در مناسبت های مختلف یا حتی گاهی بدون مناسب خاصی به نزدیکان، دوستان و اعضای خانواده خود هدیه می دهیم. هدیه دادن رفتاری است که مربوط به عصر جدید نیست، بلکه قدمتی به درازای تاریخ زندگی بشریت دارد. در فرهنگ های مختلف و ادیان گوناگون چه آنان که خاستگاهی الهی دارند و چه ادیانی که اینگونه نیستند، هدیه دادن و محبت کردن به دیگران همواره مورد اشاره قرار گرفته و از آن به عنوان رفتاری پسندیده یاد شده است.
علوم انسانی از روانشناسی تا اقتصاد، جامعه شناسی، ادبیات و فلسفه همگی هدیه دادن را نیکو و پسندیده دانسته و عبارت های مختلفی در تایید آن به کار بردند.
برنامه «دنیای بی من» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۵ به تهیه‌کنندگی و نویسندگی نسیم صباغان و اجرای صاحبه عظیمی و بازیگری مونا قنادها و امیر قربانی تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار