رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده «نون خ» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از حضورحسن معجونی در مجموعه تلویزیونی «نون خ ۴» خبر داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خ»، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از اضافه شده حسن معجونی به تیم بازیگران مجموعه […]

تهیه‌کننده «نون خ» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از حضورحسن معجونی در مجموعه تلویزیونی «نون خ ۴» خبر داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خ»، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از اضافه شده حسن معجونی به تیم بازیگران مجموعه طنز «نون خ ۴» خبر داد.

این تهیه کننده با انتشار تصویری از حسن معجونی و حمیدرضا آذرنگ، از همبازی شدن این دو در مجموعه «نون ۴» خبر داد. حسن معجونی که فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی و سرپرست گروه تئاتر لیو است، اولین بار در فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود که پا به عرصه سینما گذاشت. از جمله شاخص‌ترین آثار تلویزیونی وی سریال‌های مسافران و شمعدونی به شمار می‌رود.

مجموعه «نون خ ۴» قرار است در ۳۰ قسمت در سال ۱۴۰۲از قاب شبکه یک روی آنتن برود. فصل سوم مجموعه تلویزیونی «نون خ» در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک، شبکه تماشا و شبکه نسیم پخش شد. فصل نخست این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. فصل دوم این مجموعه طنز نیز سال ۹۹ پخش شد.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و … از بازیگران اصلی «نون خ» هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار