رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سازمان سینمایی سوره با ۹ اثر که تولید آن را برعهده داشته است، در بخش رقابتی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی – رسانه‌ای غدیر که ۲۹ تا ۳۱ تیرماه در بغداد برگزار می‌شود، حضور دارد. به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی- رسانه‌ای غدیر از امروز ۲۹ تیرماه با شعار «رسانه […]

سازمان سینمایی سوره با ۹ اثر که تولید آن را برعهده داشته است، در بخش رقابتی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی – رسانه‌ای غدیر که ۲۹ تا ۳۱ تیرماه در بغداد برگزار می‌شود، حضور دارد.

به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی- رسانه‌ای غدیر از امروز ۲۹ تیرماه با شعار «رسانه حرفه‌ای و اخلاق‌مدار» به صورت رسمی فعالیت خود را در شهر بغداد آغاز کرد.

در این جشنواره که تا جمعه ۳۱ تیرماه ادامه دارد، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، موسسات تولید و توزیع فیلم، مطبوعات و خبرگزاری‌ها از کشورهای مختلف مشارکت دارند.

در این میان سازمان سینمایی سوره حوزه هنری نیز به عنوان یکی از مراکز تولید و توزیع فیلم در ایران، با آثار خود در بخش‌های رقابتی این جشنواره و همچنین در غرفه‌ای مشترک با حوزه هنری در بخش جنبی و بازار فیلمی که در کنار این رویداد برگزار می‌شود، حضور دارد.

اسامی آثار حاضر در بخش رقابتی سیزدهمین دوره جشنواره غدیر که تولید و توزیع آن برعهده مرکز بین‌الملل سازمان سینمایی سوره بوده، به شرح زیر است:

فیلم سینمایی «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند، مستند سینمایی «به دنبال صلح» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده، فیلم کوتاه رئال- انیمیشن «پیش از بهشت» به کارگردانی احمد حیدریان، فیلم کوتاه «خانه» به کارگردانی رضا زهتابچیان، فیلم کوتاه «کفش دزدک» به کارگردانی محمد پایدار، برنامه تلویزیونی «شوکران» به سردبیری پیام فضلی‌نژاد، نماهنگ «ایستاده‌ایم ٢» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا، انیمیشن «زوزو» به کارگردانی مانی وطن‌دوست، انیمشین «فان فارم» به کارگردانی سعید ضامنی‌آتنی و رسول شیری، تله فیلم «مهمان‌دار» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده.

همچنین در بخش نمایش ویژه سیزدهمین دوره جشنواره غدیر، فیلم سینمایی «هِناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از ایران که محصول سازمان سینمایی سوره است، برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی – رسانه‌ای غدیر که به مناسبت عید سعید غدیر از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه (۲۰ تا ۲۲ جولای) مصادف با ۲۰ تا ۲۲ ماه ذی‌الحجه در شهر بغداد برگزار می‌شود، میزبان کشورهای مختلفی از جمله سوئد، لبنان، تونس، الجزایر، یمن، ایران، امارات، فلسطین، مصر، عمان، ترکیه، بلغارستان، لیبی، افغانستان، بحرین و… است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار