رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در اولین روز سفر به بغداد با حضور در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی از بخش های مختلف بازدید کرد. این مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی در بغداد با ۱۰ محوریت به فعالیت‌هایی نظیر برگزاری کلاس‌ها، دوره‌های مختلف و متعدد فرهنگی و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در اولین روز سفر به بغداد با حضور در مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی از بخش های مختلف بازدید کرد.

این مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی در بغداد با ۱۰ محوریت به فعالیت‌هایی نظیر برگزاری کلاس‌ها، دوره‌های مختلف و متعدد فرهنگی و هنری، دوره‌های دانش افزایی زبان فارسی برای اساتید مدرس این زبان در دانشگاه‌های عراق و آموزش زبان فارسی برای کارکنان و کارمندان وزارتخانه‌های عراق می‌پردازد.

همچنین، در این مرکز دوره‌های مختلف فرهنگی و هنری شامل نقاشی، خطاطی، کاریکاتور، فیلم سازی در بخش سریال و سینمایی، سناریو و فیلم‌نامه نویسی و طراحی نیز پیش بینی شده است.

گفتنی است برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و نشست‌های علمی با اساتید زبان فارسی، گروه‌ها و NGOهایی که فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارند، از دیگر برنامه هاو اهداف مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد است.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی پس از بازدید از ظرفیت ها و امکانات این مرکز، از آمادگی برای کمک به اعزام اساتید در زمینه فیلمسازی و فیلمنامه نویسی خبر داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار