رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فراخوان سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر در دو بخش «فیلم کوتاه» و «ایده‌های داستانی» منتشر شد. به گزارش سینماخانه، سومین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» توسط موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و با همراهی عتبه مقدسه حسینی به هدف تشویق به خلق آثار هنری با […]

فراخوان سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر در دو بخش «فیلم کوتاه» و «ایده‌های داستانی» منتشر شد.

به گزارش سینماخانه، سومین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» توسط موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و با همراهی عتبه مقدسه حسینی به هدف تشویق به خلق آثار هنری با نگاه نو به آیین‌های عاشورایی و پیام‌های حسینی و با محوریت موضوع «از حسین آموختم…» برگزار می‌شود و چهره‌های شاخصی در هیات‌های انتخاب و داوری، بررسی آثار را برعهده دارند.

علاقمندان به شرکت در این رویداد، محدودیتی برای تعداد آثار ندارند و می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ فیلم‌ها و ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، در این دوره از رویداد فیلم کوتاه عاشورایی تصویر دهم علاقمندان می‌توانند در سه قالب مستند، داستان و انیمیشن آثار خود را مدت زمان حداکثر ۵ دقیقه و با کیفیت‌های HD و Full HD به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. همچنین در بخش ایده‌های داستانی، طرح‌های اولیه فیلمنامه که شخصیت و کشمکش اصلی آن ‏تعریف شده و دارای آغاز، میانه و پایان باشد و می‌تواند به مثابه یک ایده مناسب برای فیلم ‏داستانی، وب‌سری، واقعیت مجازی یا مستند نوشته شده باشد، قابل ارسال هستند.

در سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم»، به سه نفر برگزیده هیات داوران، یک فیلم منتخب آرای مردمی، یک نفر برگزیده ویژه‌ هیات داوران و سه نفر برگزیده بخش ایده به انتخاب داوران، تندیس و جوایز نقدی شامل ۳ تا ۵ سکه بهار آزادی و کمک هزینه ساخت فیلم کوتاه اهدا خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این رویداد، تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ فرصت دارند که پس از تکمیل فرم درخواست، آثار خود در دو حوزه «فیلم کوتاه» و «ایده‌های داستانی» را در سایت رسمی رویداد به آدرس www.tasvir10.com و صفحه Instagram.com/tasvir10official بارگذاری کنند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار