رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سید ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی «نارگیل» اعلام کرد که این فیلم همزمان با بازگشایی مدارس در پاییز اکران می‌شود. سیدابراهیم عامریان تهیه کننده سینما در گفتگو با صبا، درباره اکران فیلم سینمایی «نارگیل» که پیش تر سریالش هم ساخته شده بود، گفت: فیلم سینمایی «نارگیل» همه مراحل تولید را طی کرده است و با آمدن پاییز و بازگشایی مدارس […]

سید ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی «نارگیل» اعلام کرد که این فیلم همزمان با بازگشایی مدارس در پاییز اکران می‌شود.

سیدابراهیم عامریان تهیه کننده سینما در گفتگو با صبا، درباره اکران فیلم سینمایی «نارگیل» که پیش تر سریالش هم ساخته شده بود، گفت: فیلم سینمایی «نارگیل» همه مراحل تولید را طی کرده است و با آمدن پاییز و بازگشایی مدارس قصد اکران این فیلم را داریم.

او درباره این اثر توضیح داد: فیلم سینمایی «نارگیل» یک کار عروسکی رئال است که سه عروسک دارد و همان عروسک هایی هستند که در سریال نیز بودند. بازیگران آن تغییر کرده‌اند و داستان فیلم در زمان دیگری اتفاق می افتد. در کل قصه متفاوت‌تر از سریال رو به جلو می‌رود.

تهیه کننده «دینامیت» درباره ویژگی این اثر عنوان کرد: خیلی وقت است اثر عروسکی رئال نداشتیم و آخرین فیلمی که در هنگام تولید «نارگیل» در سینما ساخته شده بود، فیلم «کلاه قرمزی پسر خاله» بود که آن موقع همه از آن استقبال کردند. به نظرم این اثر هم بچه ها را سرگرم می کند و خانواده‌ها هم در کنار فرزندان خود از دیدن آن خسته نمی شوند.

عامریان ادامه داد: اساسا کارهای کودکی که روی پرده سینما می روند، کودکان را راضی و بزرگتر ها را خسته و بی حوصله می کنند. با دیدن «نارگیل» بزرگترها می‌توانند کودکان را در تماشای فیلم همراهی کنند و لذت ببرند. اگر بخواهیم به این کار از لحاظ سرگرم کردن بزرگسالان امتیاز دهیم، امتیاز ۸ از ۱۰ را به خود اختصاص می‌دهد.

این تهیه کننده ضمن اشاره به اینکه مشکل بزرگ فیلم کودک و نوجوان این است که بازیگران مطرح تر سینما حاضر به ایفای نقش در این آثار نیستند، اظهار کرد: ما مجبوریم با بازیگرانی کار کنیم که در گیشه موفق نبوده‌اند و این کار ما را در جذب مخاطب و فروش، سخت تر می کند. روی این حساب اگر بازیگرانی که ما مدنظر داریم با فیلم‌ها همکاری کنند، کار کودک بهتر دیده و کارهای بیشتری تولید می شود.

او ادامه داد: ما تلاشمان را کردیم تا بازیگرانی که در نظر داشتیم، برای حضور در این فیلم متقاعد کنیم اما می دانم که اکثر بازیگران برای خیلی از کارهای کودک جوابشان منفی است و بازی نمی کنند.

سید ابراهیم عامریان در پایان متذکر شد: ما باید در ساخت کار کودک مانند فیلم هایی که برای بزرگسالان می سازیم، کم کاری نکنیم. ما به عنوان تهیه کننده وظیفه داریم چه برای بزرگسال و چه کودک اثر خوب بسازیم اما متاسفانه تا امروز این اتفاق رخ نداده و در زمینه تولید فیلم کودک و نوجوان کم کاری شده است.

فیلم سینمایی «نارگیل» به کارگردانی سید داود اطیابی و تهیه کنندگی سیدابراهیم عامریان زمستان سال گذشته مقابل دوربین رفت و آماده نمایش شده است.

در این فیلم غلامحسین لطفی، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا استادی، سحر قریشی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، امید روحانی، مانیا علیجانی و آرین اسمعیلی به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار