رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

سریال محرمی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در محرم امسال از شبکه تماشا بازپخش شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه تلویزیونی «مرضیه» از چهارم مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود، بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵ و ۱۱ روز بعد خواهد […]

سریال محرمی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در محرم امسال از شبکه تماشا بازپخش شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه تلویزیونی «مرضیه» از چهارم مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود، بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵ و ۱۱ روز بعد خواهد بود.

سریال محرمی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی محصول سال ۱۳۹۸ است که برای نخستین بار در همان سال از شبکه دو پخش شد و قرار است این مجموعه در ماه محرم امسال از شبکه تماشا بازپخش شود.

این سریال آخرین فعالیت هنری مجید اوجی در حیطه تهیه‌کنندگی و ماه‌چهره خلیلی در عرصه بازیگری بود. هر دو هنرمند مدتی بعد بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفتند.

سریال «مرضیه» روایت یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانواده شاد مرضیه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که مجبور به انتخاب و تصمیم‌گیری می‌شود.

زنده یاد ماه چهره خلیلی، پژمان بازغی، داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش و امیرحسین صدیقی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار