رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مرحله پیش‌تولید آثار دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران از امروز دوم مرداد ۱۴۰۱ آغاز شد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» با حضور ۱۵ فیلم‌ساز فیلم کوتاه از استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان و البرز از […]

مرحله پیش‌تولید آثار دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» انجمن سینمای جوانان ایران از امروز دوم مرداد ۱۴۰۱ آغاز شد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دومین اردوی منطقه‌ای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» با حضور ۱۵ فیلم‌ساز فیلم کوتاه از استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان و البرز از شامگاه ۳۱ تیرماه تا ۷ مرداد به مدت یک هفته به میزبانی دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در همدان برگزار می‌شود و امروز ۲ مرداد ۱۴۰۱ دومین روز از برگزاری کارگاه‌های حضوری در حال پیگیری است.

فیلم‌سازان شرکت‌کننده در این اردوی تخصصی فیلم‌سازی در سه گروه زیر نظر علی ملاقلی‌پور در ژانر «کمدی»، شهرام مکری در ژانر «رازآلود» و داریوش غریب‌زاده در ژانر «ملودرام»، به شکل کارگاهی هدایت می‌شوند.

به گفته عالیه هاشمی، مدیر آموزش و برنامه‌ریز این رویداد، با تأیید فیلمنامه‌ها، هر سه گروه‌ امروز(دوم مرداد) برای انتخاب لوکیشن مدنظر خود اقدام و با مشخص کردن لیست تجهیزات، امکانات و بازیگران، از سوم مرداد فرایند تولید را آغاز خواهند کرد.
هر سه فیلم‌ در این اردو کاملا گروهی تولید می‌شوند و بعد ازاتمام تصویربرداری فیلم‌ها وارد مرحله پس‌تولید شده و نهایتاً جمعه ۷ مرداد هر سه فیلم آماده نمایش خواهند شد.

گفتنی‌است، فیلم‌سازان شرکت‌کننده که از شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، ایلام، نهاوند، کرمانشاه، خرم‌آباد، سنندج، بروجرد و کرج پس از طی مراحلی انتخاب و موفق به حضور در این رویداد شده‌اند، بورسیه انجمن سینمای جوان هستند و هیچ هزینه‌ای بابت حضور یک‌هفته‌ای در آن پرداخت نخواهند کرد و انجمن سینمای جوانان ایران از تولید این ۳ فیلم کوتاه تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای هر فیلم، حمایت مالی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار