رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

همزمان با پایان سریال «مستوران» نگاهی داریم به آمار و ارقام آن. این سریال تا روز جمعه (۳۱ تیر) روی آنتن شبکه یک بود و بعد از بیست و شش قسمت پخش آن به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «مستوران» را سید جمال سید حاتمی و مسعود آب پرور کارگردانی کردند و بازیگرانی […]

همزمان با پایان سریال «مستوران» نگاهی داریم به آمار و ارقام آن. این سریال تا روز جمعه (۳۱ تیر) روی آنتن شبکه یک بود و بعد از بیست و شش قسمت پخش آن به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «مستوران» را سید جمال سید حاتمی و مسعود آب پرور کارگردانی کردند و بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، بیژن بنفشه خواه ، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی و … در آن حضور داشتند. فیلمنامه «مستوران»  توسط فائزه یارمحمدی و یزدان کاظمی نوشته شد که داستان آن ، روایت حکایت های کهن ایرانی بود. سازمان اوج تصمیم دارد فصل دوم «مستوران» را هم تولید کند.

بیش از ۴ میلیون بازدید در تلوبیون

چند سالی است سایت و اپلیکیشن تلوبیون به عنوان یک مرجع برای سنجش میزان مخاطب، شناخته می شود. هر چند تلوبیون نمی تواند مرجع «کامل» برای پی بردن به تعداد بیننده های یک اثر باشد اما یکی از شاخص ها به حساب می آید. «مستوران» تا روز دوشنبه (سوم مرداد) در تلوبیون ۴,۰۶۳,۹۹۴ بازدید داشته است که آمار قابل توجهی محسوب می شود
.
بیش از ۷ میلیون محتوا در گوگول

موتور جست و جوی گوگل، امکانی است که با مراجعه به آن می توان پی به میزان محبوبیت یک محصول از سوی مخاطب برد. هر چه قدر میزان تولید محتوا درباره آن بیشتر باشد، این نتیجه بدست می آید که مصحول مورد نظر، خواهان بیشتری دارد. با وارد کردن عنوان «سریال مستوران» در گوگول  ۷٬۰۵۰٬۰۰۰ نتیجه بدست می آید.

صدرنشینی سمنان

در گوگول ترند، سه بازه زمانی به عنوان نقاط اوج «مستوران» دیده می شود: ۳ تیر، ۱۷ تیر و ۳۰ تیر. یعنی همزمان با شروع ، میانه و پایان سریال. این که نمودار حرکتی«مستوران» در نهایت رشد داشته، اتفاق مثبتی است. در گوگول ترند ، میزان جست و جوی «مستوران» در استان های مختلف به این شرح اعلام شده: در رتبه اول استان سمنان قرار دارد و بعد از آن نام استان های مرکزی، ایلام، قم و البرز دیده می شود.

نظرسنجی صدا و سیما

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال«مستوران» پربیننده ترین سریال سیما در نیمه اول تیر بوده‌ است. این سریال با ۱۵.۴ درصد مخاطب موفق شد رضایت ۶۹.۹ درصدی بیننده ها را بدست بیاورد. این نظرسنجی فقط ۷ قسمت اول «مستوران» را در برمی گیرد و باید منتظر نتیجه نظرسنجی صدا و سیما، پس از پایان سریال بود. نکته دیگر این که «مستوران» بر اساس نظرهای ثبت شده کاربران در صفحات مختلف اینستاگرامی توانسته است، رضایت حداکثری مخاطبان را بدست آورد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار