رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم کوتاه «قهوه‌خانه عاشیقلار» مراحل فیلم‌برداری خود را به پایان رساند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه قهوه‌خانه عاشیقلار به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی مراحل فیلم‌برداری خود را در شهرستان آستارا طی کرد . به گفته میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل، «قهوه‌خانه […]

فیلم کوتاه «قهوه‌خانه عاشیقلار» مراحل فیلم‌برداری خود را به پایان رساند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه قهوه‌خانه عاشیقلار به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی مراحل فیلم‌برداری خود را در شهرستان آستارا طی کرد .

به گفته میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل، «قهوه‌خانه عاشیقلار» در مورد پیرمردی است که  به اصرار همسرش دنبال نوازنده می‌گردد تا درمراسم عروسی تنها پسرش حضور داشته و مجلس را گرم کند؛ پیرمرد حین جست‌وجوی آدرس عاشیق، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود…

موسوی دیگر عوامل تولید فیلم را به شرح ذیل معرفی کرد:

مدیر فیلم‌برداری: محبوب شکرزاده

مدیر صدابرداری: امیر عباس علیرضایی

مدیر تولید: صفت آهاری

گریم: رضا صاحب نظر

طراح صحنه ولباس: هما ولی‌زاده

عکاس: عبداله حق‌نیا و پریسا مهام

بازیگران: حمدالله سلیمی، احمد پروستان، صفت آهاری، ناصر محبی، ولی دیندار، رسول علینژاد

تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ، رضا جمالی

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در ادامه گفت: تمام فیلم‌ سازان استان اردبیل جهت برخورداری از حمایت مادی انجمن سینمای جوانان برای تولید آثار خود در سطح حرفه‌ای ، نیمه حرفه‌ای و فیلم اول و حتی جهت ارائه آثار تولید شده خود به انجمن سینمای جوانان می‌توانند آثار خود را در پورتال انجمن سینمای جوانان ایران به ثبت برسانند.

وی افزود: اولین جلسه شورای تخصصی تولید دفتر اردبیل ۱۲ مردادماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان  تا ۱۰ مرداد فرصت دارند آثار خود را در پورتال به ثبت برسانند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار