رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جوردن پیل با فیلم جدیدش با عنوان «نُچ» صدر گیشه آمریکا را از فیلم «عشق و تندر» گرفت. به نقل از هالیوود ریپورتر، تماشاگرها با یک «بله» جانانه به فیلم تریلر علمی تخیلی «نُچ» (Nope) ساخته جردن پیل پاسخ دادند. فیلم «نُچ» در اولین آخرهفته اکرانش در آمریکا با فروش ۴۴ میلیون دلاری در صدر […]

جوردن پیل با فیلم جدیدش با عنوان «نُچ» صدر گیشه آمریکا را از فیلم «عشق و تندر» گرفت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، تماشاگرها با یک «بله» جانانه به فیلم تریلر علمی تخیلی «نُچ» (Nope) ساخته جردن پیل پاسخ دادند. فیلم «نُچ» در اولین آخرهفته اکرانش در آمریکا با فروش ۴۴ میلیون دلاری در صدر گیشه قرار گرفت.

این فروش بلیت کمی از پیش بینی ۵۰ میلیون دلاری این فیلم پایین تر بود و نتیجه ای میان دو فیلم قبلی این کارگردان یعنی «برو بیرون» (۲۰۱۷) با فروش ۳۳ میلیون دلار و «ما» (۲۰۱۹) با ۷۱ میلیون دلار داشت.

«نُچ» ممکن است در گیشه برای جوردن پیل رکوردی ثبت نکرده باشد، با این حال این فروش نشان دهنده محبوبیت این کارگردان در سینما است و یک شروع قوی برای یک فیلم ترسناک اوریجینال با درجه بندی R است. در واقع «نُچ» از بعد از فیلم «ما» در سال ۲۰۱۹ بهترین افتتاحیه را میان فیلم های اوریجینال داشته است. (منظور فیلم هایی است که به گونه ای دنباله یا پیش درآمد نیستند.)

یکی از فیلم های اوریجینالی که در این سه سال در هفته نخست اکرانش بیش از ۴۰ میلیون دلار فروخت فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو با شماری از ستاره های سینما بود که در جولای ۲۰۱۹ با ۴۱ میلیون دلار فروش کار خود را آغاز کرد.

دیوید ای. گروس مدیر شرکت مشاوره فیلم فرنشایز انترتینمنت ریسرچ درباره فروش فیلم تازه پیل گفت: افتتاحیه این فیلم به اندازه «ما» پرقدرت نبود با این حال این فروش نیز بسیار چشمگیر است.

در این هفته فیلم مارولی «ثور: عشق و تندر» محصول دیزنی پس از دو هفته صدرنشینی با ۲۲ میلیون دلار فروش و ریزش ۵۳ درصدی فروش نسبت به هفته قبل به جایگاه دوم گیشه آمریکا رفت. انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» نیز با ۱۷٫۷ میلیون دلار فروش در رتبه سوم این هفته قرار گرفت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار