رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

سریال «مستوران» که به سفارش سازمان هنری رسانه‌ ای اوج و به کارگردانی مسعود آب‌ پرور و سیدجمال سیدحاتمی در ۲۶ قسمت ساخته شد از ابتدای تیر ماه به روی آنتن شبک یک سیما رفت و از همان قسمت های آغازین و با توجه به تبلیغات ابتدایی مناسب توانست به سرعت نظر مخاطبان و بینندگان […]

سریال «مستوران» که به سفارش سازمان هنری رسانه‌ ای اوج و به کارگردانی مسعود آب‌ پرور و سیدجمال سیدحاتمی در ۲۶ قسمت ساخته شد از ابتدای تیر ماه به روی آنتن شبک یک سیما رفت و از همان قسمت های آغازین و با توجه به تبلیغات ابتدایی مناسب توانست به سرعت نظر مخاطبان و بینندگان را به خود متوجه سازد. داستانی جذاب، روایتی متفاوت، عبور برخی خط قرمزهای نانوشته در رسانه ملی، جلوه های ویژه جذاب و … همه و همه توانست به سرعت نظر مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کند. مخاطبانی که از همان ابتدا و با مشاهده صحنه های جشن یلدا و عبور سیمرغ متوجه شدند که با اثر متفاوتی رو به رو هستند. «مستوران» را می توان به عنوان یکی از مجموعه های تلویزیونی خیابان خلوت کن اخیر رسانه ملی دانست. «مستوران» توانست با شکست بسیاری از کلیشه های رایج در آثار هنری و با بهره گرفتن از امکانات و متخصصان جوان در کشور تصاویری را خلق کند که برای مخاطب امروزی جالب توجه باشد. اتفاقی که بارها در سینمای ایران سعی شده بود تا انجام پذیرد ولی نتایج آن به نوعی بچه گانه و خنده دار بروز پیدا کرد. همان اتفاقی که سال گذشته در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «لایه های دروغ» رخ داد. «مستوران» به خوبی توانست از افسانه های کهن ایران زمین استفاده کند و داستانی جذاب بی آفریند. «مستوران» در حقیقت توانست بعد از فیلم سینمایی شب بیست و نهم از افسانه ها و اسطوره های ایرانی به خوبی بهره برداری کند و داستانی جذاب را برای مخاطب ایرانی روایت کند.

استفاده راوی در سریال «مستوران» نیز یکی از اتفاق های جالب در آثار هنری ایران بود که صدای محمدرضا سرشار به عنوان راوی به خوبی توانست بر دل مخاطبان بنشیند.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار