رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه “فقرفروش” با روایتی دقیق از تهاجم همه جانبه اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران و ملت های محور مقاومت در قالب موشن گرافی از روز شنبه ۸ مرداد ماه حوالی ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این برنامه در ابتدا با […]

مجموعه “فقرفروش” با روایتی دقیق از تهاجم همه جانبه اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران و ملت های محور مقاومت در قالب موشن گرافی از روز شنبه ۸ مرداد ماه حوالی ساعت ۱۶ از شبکه پنج سیما پخش می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این برنامه در ابتدا با بررسی چگونگی تغییر رویکرد خصمانه آمریکا، از شیوه سخت به شیوه های دیگر سخن می گوید و سپس ورود آمریکا به جنگ نرم با رویکرد اقتصادی در قالب تحریم های کمرشکن علیه ایران و کشورهای محور مقاومت را برای مخاطب تصویر خواهد کرد.
در ادامه نحوه عملکرد این جنگ اقتصادی در بخشهای مختلف ایران و دیگر کشورهای همسو با ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما، ترامپ و بایدن تحلیل و بررسی خواهد شد.


همچنین با بررسی عملکرد هر یک از آنها در این زمینه به مخاطبان نشان داده می شود که چگونه آنها در قالب یک جنگ منظم و واحد به جنگ با مردم ایران پرداخته اند و همه آنها قطعات یک پازل هستند.
در بخش های مختلف این برنامه از بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب در زمینه تشریح و تبیین این تهاجم و راهکارهای مقابله با آن نیز بهره خواهیم برد.
این مجموعه ده قسمتی در دفتر مقاومت اسلامی نجبا تولید شده، و قرار است به کوشش گروه اجتماعی، از شنبه هشتم مرداد ماه حوالی ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه پنج سیما پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار