رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه مستند به مناسبت درگذشت حاج ابوالقاسم پرداختی با پخش مستند «پرداختی در چیذر»  یاد و خاطره این خیر مدرسه ساز را گرامی می دارد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ تهیه کننده مجموعه مستند «انسان سازان» در اینباره گفت: شبکه مستند با همکاری خیرین مدرسه ساز تهران و مشارکت اداره […]

شبکه مستند به مناسبت درگذشت حاج ابوالقاسم پرداختی با پخش مستند «پرداختی در چیذر»  یاد و خاطره این خیر مدرسه ساز را گرامی می دارد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ تهیه کننده مجموعه مستند «انسان سازان» در اینباره گفت: شبکه مستند با همکاری خیرین مدرسه ساز تهران و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش  شهر تهران، در راستای تکریم و معرفی خیرین مدرسه ساز مستند ۱۰ قسمت «انسان سازان» را تولید  کرده است؛ یکی از قسمتهای این مجموعه با نام «پرداختی در چیذر» روایتی از زندگی و فعالیتهای  ابوالقاسم پرداختی خیر مدرسه‌ساز و عضو فقید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شمیرانات است و امشب به مناسب درگذشت این خیر ارجمند پخش می شود.
علی شهاب الدین افزود: این قسمت به کارگردانی مشترک رضا اکبریان گالش کلایی و پیام میرتبریزیان مروری بر فصل هایی از زندگی خیری  است که  کسی دست خالی از در خانه اش بر نگشته است.  زنده یاد پرداختی عضو هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و همچنین رئیس مجمع خیرین شمیرانات بود و از اقداماتش می شود به ساخت چندین فضای آموزشی از جمله مدرسه  فاطمه بنت اسد “س” و مدرسه ابوطالب “ع” در منطقه یک تهران برای دانش آموزان و توسعه و تجهیز فضاهای درمانی برای معلولان  اشاره کرد.
او گفت: پرداختی بانی ساخت مدرسه ای در چیذر بود، مدرسه ای  که خودش هم در آن تحصیل کرد و بعدها خودش این مدرسه را که فرسوده شده بود از نو ساخت و تا آخر عمر  تمام هزینه های جاری این  مدرسه را بر عهده داشت.
حاج ابوالقاسم پرداختی بامداد ۹ مرداد درگذشت، به همین مناسبت پرتره این خیر پیشکسوت دوشنبه ۱۰ مرداد ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار