رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن کوتاه “خولانەوە / The Rotation” به نویسندگی و کارگردانی هژیر اسعدی در جوایز جهانی فیلم دانشگاهی هنگ کنگ رقابت می‌کند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه “خولانەوە / The Rotation” به نویسندگی و کارگردانی هژیر اسعدی هشتاد و سومین حضور بین‌المللی خود را در  Global University Film […]

انیمیشن کوتاه “خولانەوە / The Rotation” به نویسندگی و کارگردانی هژیر اسعدی در جوایز جهانی فیلم دانشگاهی هنگ کنگ رقابت می‌کند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه “خولانەوە / The Rotation” به نویسندگی و کارگردانی هژیر اسعدی هشتاد و سومین حضور بین‌المللی خود را در  Global University Film Awards (Hong Kong 2022)، تجربه می‌کند.

جوایز جهانی فیلم دانشگاهی (GUFA) که به عنوان “اسکار دانشگاهی” نیز شناخته می‌شود مشهورترین رویداد بین‌المللی در هنگ‌کنگ است و زیر نظر آکادمی فیلم HKBU که وظیفه این آکادمی فیلم, ارائه هنرهای سینمایی و آموزش رسانه‌های خلاقانه برای پرورش استعدادهای جوان به افراد حرفه‌ای است، برگزار می‌شود.
این رویداد در تلاش است تا تبادلی خلاقانه را در میان دانشجویان بااستعداد سراسر جهان به وجود آورد و برای دستیابی به این ماموریت، یک پلتفرم جهانی برای نمایش استعداده و تبادل ایده ها ارائه می‌دهد.

“خولانەوە” داستان دو قبیله است که در دو طرف یک کوه هستند و برای تصاحب خورشید با هم وارد جنگ می‌شوند.

عوامل تولید این انیمیشن کوتاه عبارت‌اند از:
نویسنده و کارگردان: هژیر اسعدی، انیماتور و سرپرست: رشید عابدین، مشاور: احمد فرساد، بک‌گراند آرتیست: رضا افشار، کامپوزیت: پریسا سلطانی، طراح صدا و میکس: رامین ابوالصدق، آهنگساز: میلاد موحدی، تدوین: هژیر اسعدی و هومن نجفی، دستیار انیماتور: محدثه کشاورز، رنگ: مریم تفرشی و یاسمن کرمی، انیماتیک: رشید عابدین، استوری برد: هژیر اسعدی، طراح کاراکتر: رشید عابدین و هژیر اسعدی، طراح گرافیک: سینا ایوبی، تهیه کننده: هژیر اسعدی، تهیه‌شده در انجمن سینمای جوانان سنندج.
تهیه شده در انجمن سینمای جوانان سنندج و BEFiR Production

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار