رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، معاونین، مدیران عامل موسسات، مدیران و کارکنان در سازمان سینمایی برگزار و از کارمندان آزاده تقدیر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، مراسم عزاداری سید سالار شهیدان امام حسین (ع) امروز ۲۲ […]

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، معاونین، مدیران عامل موسسات، مدیران و کارکنان در سازمان سینمایی برگزار و از کارمندان آزاده تقدیر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، مراسم عزاداری سید سالار شهیدان امام حسین (ع) امروز ۲۲ مرداد ماه با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور و معاونین، مدیران عامل موسسات، مدیران و کارکنان سینمایی در محل سازمان در سالن زنده یاد مسعود ملاقلی پور سازمان سینمایی برگزار شد.
در این مراسم، با حضور رئیس سازمان سینمایی، معاونت توسعه مدیریت و منابع و مشاور وزیر در امور جانبازان و ایثارگران و معاون ارزشیابی و نظارت از آزادگان سازمان سینمایی در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیز از قادر آشنا، ابوالقاسم پیربداغی، حسین نخل کش و امیرحسین خسروانی تقدیر شد.
بر پایه این خبر، قادر آشنا معاون فناوری نوین و مطالعات سینمایی و از آزادگان ایثارگر طی سخنانی به بیان خاطرات و شرایط سخت و دشوار اسرا در اردوگاه‌های بعثی پرداخت.
این مراسم با ذکر مصیبت توسط دو تن از مداحان اهل بیت حاج محمد بازوبندکربلایی و حاج مرتضی بازوبندکربلایی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار