رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «پیتوک» به کارگردانی سیدمجید صالحی پس از اکران در فرهنگسرای ارسباران، با حضور عوامل این فیلم، نقد و بررسی می‌شود. به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «پیتوک» ساخته‌ی سیدمجید صالحی یکشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور جمعی از عوامل از جمله […]

فیلم سینمایی «پیتوک» به کارگردانی سیدمجید صالحی پس از اکران در فرهنگسرای ارسباران، با حضور عوامل این فیلم، نقد و بررسی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «پیتوک» ساخته‌ی سیدمجید صالحی یکشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور جمعی از عوامل از جمله سیدمجید صالحی، امیررضا نوری پرتو، احسان بذلی و کوروش جاهد نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:«وقتی میز بیلیارد از توپ ها خالی میشه، پیتوک وسط اون میز تنها می مونه، تنهای تنها …»

مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی و شاهرخ فروتنیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و پنجاه و یکمین نشست «باشگاه فیلم تهران» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار