رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

یک فیلم جدید از مجموعه ترسناک «اره» هالووین سال ۲۰۲۳ به نمایش درمی‌آید. به نقل از ورایتی، فیلم دهم از مجموعه فیلم‌های ترسناک «اره» ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ راهی سینماها می‌شود. کارگردانی این فیلم را کوین گرویترت برعهده دارد که کارگردانی فیلم‌های «اره ۶» در سال ۲۰۰۹ و «اره: بخش نهایی» را برعهده داشت و به […]

یک فیلم جدید از مجموعه ترسناک «اره» هالووین سال ۲۰۲۳ به نمایش درمی‌آید.

به نقل از ورایتی، فیلم دهم از مجموعه فیلم‌های ترسناک «اره» ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ راهی سینماها می‌شود.

کارگردانی این فیلم را کوین گرویترت برعهده دارد که کارگردانی فیلم‌های «اره ۶» در سال ۲۰۰۹ و «اره: بخش نهایی» را برعهده داشت و به عنوان تدوینگر ۵ قسمت اول و «جیگ‌ساو» در سال ۲۰۱۷ نیز حضور داشت. وی از چهره‌های محبوب طرفداران این فیلم‌های ترسناک است و علاوه بر مجموعه ترسناک «اره» در کارگردانی «جزابل» سال ۲۰۱۴ با سارا استوک و «دیدگاه‌ها» ۲۰۱۵ با ایلا فیشر همکاری کرده بود.

درباره داستان فیلم جدید اطلاعی درز نکرده اما استودیو قول داده که فیلم قلب و همه وجود طرفداران را با تله‌های پیچیده و مبتکرانه جدید و معمایی تسخیر کند.

مارک بروگ و ارون کولس تهیه کنندگان این فرنچایز هم گفته‌اند که مثل همیشه به خواست طرفداران گوش می‌دهند و سپردن کنترل کار به کوین گرویترت هم که هنوز یکی از محبوب‌ترین عناصر ساخت این مجموعه فیلم‌هاست از همین موارد است.

اولین فیلم «اره» سال ۲۰۰۴ به کارگردانی جیمز وان با استقبال دوستداران سینمای وحشت همراه بوده و دومین فیلم آن با بازی دانی والبرگ به کارگردانی دارن لین بوسمن در سال ۲۰۰۵ با فروش بیش از ۱۴۷ میلیون دلار پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه بوده است. فیلم «اره ۳» در سال ۲۰۰۶ و فیلم چهارم در سال ۲۰۰۷ همچنان به کارگردانی دارن لین بوسمن به بازار آمد. «اره ۵» سال بعد توسط دیوید هکل ساخته شد و فیلم ششم با نام « Saw VI» سال ۲۰۰۹ به کارگردانی کوین گرویترت راهی سینماها شد. فیلم « Saw ۳D» سال ۲۰۱۰ به کارگردانی گرویتروت، «جیگ‌ساو» به کارگردانی برادران اسپیریگ در سال ۲۰۱۷ و «مارپیچ» به کارگردانی بوسمن در سال ۲۰۲۱ اکران شدند.

«مارپیچ» که فیلم نهم از این مجموعه بود با بازی کریس راک و ساموئل ال جکسون در میانه پاندمی به نمایش درآمد و ۴۱ میلیون دلار فروخت و همان زمان اعلام شد «اره دهم» هم در حال ساخت است.

مجموعه فیلم‌های «اره» بیش از یک میلیارد دلار فروش کرده‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار