رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند در بخش سینمای معاصر جهان جشنواره تورنتو به نمایش در می آید. به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم تورنتو روز گذشته ۱۷ آگوست از فهرست جدیدی از فیلم های رویداد امسال خود رونمایی کرد. بنا به اعلام جشنواره در این دوره از فستیوال فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند در بخش […]

فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند در بخش سینمای معاصر جهان جشنواره تورنتو به نمایش در می آید.

به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم تورنتو روز گذشته ۱۷ آگوست از فهرست جدیدی از فیلم های رویداد امسال خود رونمایی کرد. بنا به اعلام جشنواره در این دوره از فستیوال فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند در بخش سینمای معاصر جهان به نمایش در می آید. فیلم جلیلوند اولین نمایش خود در آمریکای شمالی را در این فستیوال تجربه می کند. اولین نمایش جهانی این فیلم نیز در جشنواره ونیز رخ خواهد داد.

در فهرستی که دیروز از سوی جشنواره تورنتو منتشر شد نام فیلم «۷۵۲ یک عدد نیست» به کارگردانی بابک پیامی محصول کانادا نیز در بخش مستندهای جشنواره تورنتو به چشم می خورد.

پیش از این نیز، نام فیلم های «خرس نیست» ساخته جعفر پناهی و «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی در بخش های دیگر این جشنواره اعلام شده بود.

جشنواره فیلم تورنتو بین روزهای ۸ تا ۱۸ سپتامبر برگزار می شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار