رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، کارشناسان مختلف در برنامه « بازتاب» این هفته رادیو فرهنگ توسعه علمی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار می دهند. برنامه « بازتاب» چهارشنبه ۲۶ مرداد با موضوع نگاهی به اهمیت توسعه علمی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از رادیو […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، کارشناسان مختلف در برنامه « بازتاب» این هفته رادیو فرهنگ توسعه علمی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار می دهند.

برنامه « بازتاب» چهارشنبه ۲۶ مرداد با موضوع نگاهی به اهمیت توسعه علمی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از رادیو فرهنگ پخش می شود.
امروزه توسعه ی علمی به مهمترین رکن توسعه ی جوامع تبدیل شده است. در سراسر دنیا نخبگان موتورپیش برنده ی این توسعه ی علمی هستند و نقشی بی بدیل در این زمینه دارند. در این میان بیانیه ی گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب مجدانه سعی در تبیین گامهای لازم برای دستیابی به این مهم دارد.
براساس این اهمیت و ضرورت در برنامه این هفته بازتاب ، توسعه علمی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور حسین توحیدی عضو بنیاد نخبگان و خسرو سلجوقی معاون توسعه صنایع خلاق به عنوان کارشناسان مورد بحث وگفت و گو قرار می گیرد.
گفتنی است ،بیانیه گام دوم شامل مجموعه ای از اولویت ها،پیشرفت ها و چالشها و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی است که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح گردیده لذا در این برنامه سعی بر توجه به یکی از محورهای اساسی بیانیه که تاکید بر شناخت گذشته و درس گرفتن از تجربه ها می باشد و به بحث در حوزه علم و پژوهش و دلایل پیشرفت مسلمانان در دوران شکوفایی اسلام و عبرت آموزی مسلمانان عصر حاضرنیز پرداخته می شود.
« بازتاب» را به تهیه کنندگی و سردبیری شهرزاد چرامی و گویندگی احسان همتی چهارشنبه ها ساعت ۱۷:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج ۱۰۶مگاهرتز و ۵۸۵کیلوهرتز بشنوید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار