رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جینا لولوبریجیدا ستاره افسانه ای سینمای ایتالیا برای حضور در انتخابات مجلس این کشور نام نویسی کرد. به نقل از فیگارو، جینا لولوبریجیدا بازیگر اسطوره ای سینمای ایتالیا که بیشتر شهرتش را مدیون بازی در فیلم «گوژپشت نتردام» (۱۹۵۶) است در ۹۵ سالگی ثابت می کند که برای تغییر حرفه هیچ وقت دیر نیست. این بازیگر نامدار سینما در […]

جینا لولوبریجیدا ستاره افسانه ای سینمای ایتالیا برای حضور در انتخابات مجلس این کشور نام نویسی کرد.

به نقل از فیگارو، جینا لولوبریجیدا بازیگر اسطوره ای سینمای ایتالیا که بیشتر شهرتش را مدیون بازی در فیلم «گوژپشت نتردام» (۱۹۵۶) است در ۹۵ سالگی ثابت می کند که برای تغییر حرفه هیچ وقت دیر نیست. این بازیگر نامدار سینما در این سن می خواهد وارد سیاست شود.

جینا لولوبریجیدا در روز یکشنبه ۱۴ آگوست اعلام کرد در انتخابات پیش روی کشور ایتالیا در ائتلاف با دو حزب چپگرای ایتالیا برای حضور در مجلس نامزد می شود.

ستاره «نان، عشق و فانتزی» در مصاحبه با کوریردلاسرا دلیل آمدن خود به صحنه سیاست را چنین اعلام کرد: خسته شده ام از اینکه می بینم و می شنوم که سیاستمدارها سر هیچی فریاد می زنند.

بازیگر «سلیمان و ملکه سبا» تاکید کرد: من آنقدر مبارزه خواهم کرد که مردم از بحث هایی چون سلامت تا عدالت بتوانند تصمیم گیری کنند، ایتالیا الان در شکل و شمایل بدی قرار دارد و من می خواهم کار خوب و مثبتی انجام دهم.

البته این تصمیم اولین حرکت لولوبریجیدا برای رفتن به سمت سیاست نیست. او در سال ۱۹۹۹ با همراهی یک حزب چپگرا برای انتخابات پارلمان اروپا نیز نام نویسی کرده بود، با این حال انتخاب نشد.

این بازیگر درباره آن تجربه گفت: شرکت در آن انتخابات یک تجربه بود. در زندگی، شما ممکن است شکست بخورید و ممکن است پیروز شوید. تا زمانی که من انرژی دارم، از این انرژی برای چیزهای مهم استفاده می کنم، به خصوص برای کشورم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار