رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
اطلاع‌رسانی اخبار اربعین و پاسخ به دغدغه‌های مردمی

«در مسیر حسین» ویژه برنامه اربعینی شبکه افق، روی آنتن می‌رود

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» گفت: در این برنامه میزبان مسئولین و افراد تصمیم‌گیر درباره پیاده‌روی اربعین خواهیم بود و دغدغه‌های مردمی را مطالبه‌گری می‌کنیم. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» همزمان با دهه سوم ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی به […]

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» گفت: در این برنامه میزبان مسئولین و افراد تصمیم‌گیر درباره پیاده‌روی اربعین خواهیم بود و دغدغه‌های مردمی را مطالبه‌گری می‌کنیم.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» همزمان با دهه سوم ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی به تهیه‌کنندگی سیداحمد حجازی و اجرای سیدحسن حسینی به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

حجازی با اشاره به این برنامه تلویزیونی گفت: در روزهای منتهی به اربعین حسینی، مراسم پیاده‌روی باشکوه عزاداران حسینی برگزار می‌شود و زائران بسیاری از کشورمان به سمت کربلا و نجف رهسپار می‌شوند. برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» تلاش دارد تریبون خبری برای اطلاع‌رسانی به زائران اربعین و جایی برای پاسخگویی به سوالات، ابهامات و دغدغه‌هایی که برای زائران در این سفر معنوی به وجود می‌آید، باشد.
وی اضافه کرد: در این برنامه میزبان مسئولین و افراد تصمیم‌گیر در این حوزه هستیم و دغدغه‌های مردمی را درباره پیاده روی اربعین از آنان مطالبه‌گری می‌کنیم.
حجازی درباره اولین قسمت از این برنامه که امشب روی آنتن می‌رود، گفت: در اولین قسمت از برنامه «در مسیر حسین» میزبان سردار مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی هستیم و جدیدترین اخبار را از زبان این مقام مسئول خواهیم شنید.
براساس این گزارش، این برنامه تلویزیونی از امشب شنبه ۲۹ مرداد ماه هر شب حوالی ساعت ۲۰ به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش شده و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار