رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

فیلم‌های کوتاه «کت‌وُمَن» به کارگردانی هادی شیبانی و «انگشتر» به کارگردانی رهام رسولی به جشنواره بین‌المللی فیلم کوزوو راه یافتند. به گزارش مشاور رسانه‌ای، فیلم‌های کوتاه «کت‌وُمَن» به کارگردانی هادی شیبانی و تهیه‌کنندگی هادی شیبانی و کمپانی راویندر داکا تله‌فیلمز و «انگشتر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رهام رسولی  به دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوزوو […]

فیلم‌های کوتاه «کت‌وُمَن» به کارگردانی هادی شیبانی و «انگشتر» به کارگردانی رهام رسولی به جشنواره بین‌المللی فیلم کوزوو راه یافتند.

به گزارش مشاور رسانه‌ای، فیلم‌های کوتاه «کت‌وُمَن» به کارگردانی هادی شیبانی و تهیه‌کنندگی هادی شیبانی و کمپانی راویندر داکا تله‌فیلمز و «انگشتر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رهام رسولی  به دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوزوو راه یافتند.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوزوو FERFILM در سال ۲۰۱۳ توسط گروهی از هنرمندان شهر فریزج و فراتر از آن با رویکرد خلق یک ابتکار برای ترویج فرهنگ‌ها و ارزش‌های جهانی از طریق فیلم به‌عنوان یک مدیوم چندبعدی و جذاب شکل گرفت. این جشنواره علاوه بر برگزاری و رقابت میان فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند،‌ انیمیشن و تجربی با برپایی تورهای گردشگری متعدد، سعی می‌کند تا شرکت‌کنندگان این رویداد با گوناگونی فرهنگی و جذابیت‌های گردشگری کشور کوزوو نیز، آشنا شوند.

«کَت‌وُمَن» به کارگردانی هادی شیبانی پیش از این به بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره‌‌های بین‌المللی فیفاک و بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی مولیزه ایتالیا نیز راه یافته بود. شیبانی در سال ۲۰۱۹ در دوره آموزشی آکادمی فیلم آسیا واقع در شهر بوسان کره جنوبی پذیرفته و علاوه بر تجربه تولید فیلم در بوسان، با نگارش فیلم‌نامه «کلکسیون خوشبختی» منتخب مسابقه پیچینگ آسیا پاسیفیک شده است. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «کَت‌وُمَن» آن‌قدر ضعیف شده است که دیگر نمی‌تواند کسی را نجات دهد.

«انگشتر» به کارگردانی رهام رسولی به اثرات مخرب جنگ و بازماندگان آن می‌پردازد. رسولی فارغ‌التحصیل فیلم‌سازی از انجمن سینمای جوانان ایران و پیش از کارگردانی این فیلم، مدیر تولید چندین فیلم کوتاه بوده است. در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: زندگی پیرمردی تنها، تحت‌تأثیر انگشتر گمشده‌اش قرار می‌گیرد.

دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم FERFILM کوزوو ۲ تا ۶ سپتامبر (۱۱ الی ۱۵ شهریور ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار