رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سومین قسمت از مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به قصه یک آتش‌نشان خلاق اختصاص دارد که امشب روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی به سومین قسمت خود رسیده و قرار است امشب ۳۱ […]

سومین قسمت از مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به قصه یک آتش‌نشان خلاق اختصاص دارد که امشب روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی به سومین قسمت خود رسیده و قرار است امشب ۳۱ مردادماه قصه «اکبر صمدی» روایت شود.

اکبر صمدی، آتش‌نشان، چندین سال است که به ساخت تجهیزاتی که درگذشته در سازمان آتش‌نشانی وجود نداشته و همچنین ساخت تجهیزات خارجی که به دلیل تحریم‌ها و قیمت بالای آن‌ها دیگر وارد کشور نمی‌شوند، روی آورده است.

وی با هزینه شخصی خود برای فرهنگ‌سازی موضوع ایمنی، اِلمان‌های آتش‌نشانی را برای گسترش و شناساندن هرچه بیشتر آتش‌نشانی به کودکان و عموم می‌سازد و بزرگترین آرزویش تاسیس شهرکی به‌نام شهرک ایمنی همچون شهرک ترافیک برای آموزش ایمنی و شغل آتش‌نشانی به کودکان است.

در دو قسمت ابتدایی این مجموعه قصه «عبدالحکیم بهار» مسئول پایگاه سلامت روستای رمین شهر چابهار که بیش از ۲۰ سال است علاوه بر بهورزی در پایگاه سلامت روستا، مشغول ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز هست و «سمانه مسعودی» رییس شورای روستای سیاه رودبار است که با فعالیت‌هایش به توانمندسازی زنان روستا کمک کرده و توانسته روستایش را به عنوان تنها دهکده صنایع دستی ایران به ثبت ملی برساند، برای مخاطب روایت شد.

«همسایه‌های خوب» شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و بازپخش آن ساعت ۲۳:۳۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار