رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

به روایت تقویم اول شهریورزاد روز حکیم فرزانه ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، زینب برومند تهیه کننده برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران بیان کرد: به مناسبت روز پزشک سه شنبه اول شهریور میزبان دکتر منصور بهرامی یکی از شاگردان دکتر قریب خواهیم […]

به روایت تقویم اول شهریورزاد روز حکیم فرزانه ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، زینب برومند تهیه کننده برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران بیان کرد: به مناسبت روز پزشک سه شنبه اول شهریور میزبان دکتر منصور بهرامی یکی از شاگردان دکتر قریب خواهیم شد.
برومند ادامه داد: دکتر منصور بهرامی متخصص اطفال است و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که ریاست بخش اطفال مرکز آموزشی درمانی شهدای (تجریش) را نیز برعهده دارد.
این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: در برنامه روزسه شنبه اول شهریور پیرامون حفظ اصول سلامتی از ماه‌های ابتدایی تولد و توجه پدر و مادر به اصول سلامتی نوزاد گفت و گو خواهیم کرد.
وی در پایان یادآور شد: شنوندگان برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران می تواند در زمان پخش برنامه با شماره های ۲۲۰۴۰۰۸۶ و ۲۲۰۵۰۰۹ تماس بگیرند و یا سولات خود را از به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۰۰ ارسال کنند.
«خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و با جرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار