رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه گفتگو محور «پایش» با رویکردی نو به مسائل اقتصادی از این هفته سه شنبه ۸ شهریورماه ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن شبکه یک سیما می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «پایش» با نگاه “امیدآفرینی” مطالبه گر درخواست ها و نیازهای مردم خواهد بود و با تیمی جدید و […]

برنامه گفتگو محور «پایش» با رویکردی نو به مسائل اقتصادی از این هفته سه شنبه ۸ شهریورماه ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «پایش» با نگاه “امیدآفرینی” مطالبه گر درخواست ها و نیازهای مردم خواهد بود و با تیمی جدید و ساختار و دکوری نو به مسائل اقتصادی روز کشور می پردازد.
«پایش» در ساختار جدید در کنار موضوع ویژه هر هفته؛ به معرفی کارآفرین های دانش بنیان خواهد پرداخت. علاوه بر این در بخش اخبار اقتصادی هفته مسائل جاری مورد بررسی قرار می گیرد.
آیتم مساله هفته به پیگیری یک مساله می پردازد و هفته آتی نتیجه آن را به مخاطبان اعلام می دارد.
از دیگر بخش های برنامه تحلیل بازار در چهار بازار اصلی: طلا و سکه، بورس ، ارز  و رمزارز خواهد بود. که در کنار این چهار بازار به نوسانات جدی دیگر از جمله بازار مسکن نیز پرداخته خواهد شد.
این برنامه در کلیات دستخوش تغییراتی اساسی شده است و با پوست اندازی به بلوغ پایش رسیده است و به دنبال بررسی چالش ها و ارائه راهکار برای مسائل و مشکلات است.
«پایش» با اجرای مقداد خداداد و تهیه کنندگی سهیل سلیمانی درگروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما تولید شده است و سه شنبه ها ساعت ۲۳:۱۵ از این شبکه پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار