رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

قسمت هفتم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم که نجات جنگل‌های هیرکانی را سوژه خود قرار داده، امشب هفتم شهریورماه روی آنتن شبکه دو می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در هفتمین شب از آخرین ماه تابستان، قسمت هفتم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم […]

قسمت هفتم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم که نجات جنگل‌های هیرکانی را سوژه خود قرار داده، امشب هفتم شهریورماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در هفتمین شب از آخرین ماه تابستان، قسمت هفتم مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی که تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره است، ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

نجات جنگل‌های هیرکانی سوژه این قسمت با عنوان «فرهاد مسعودی»ست که امشب هفتم شهریورماه مخاطبان این مجموعه مستند می‌توانند بیننده آن باشند.

فرهاد مسعودی، جنگل‌بان، اهل روستای سیاه رودبار از توابع شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان است که تاکنون به کمک اهالی روستا و با ابتکار و انجام راهکارهای جدید موفق به حفظ جنگل‌های هیرکانی و ذخیره گاه درخت سرخدار در منطقه شده است.

وی برای جلوگیری از قطع درختان تورهای طبیعت گردی و آموزشی برگزار و به معیشت اهالی روستا برای آن‌ها که به دنبال شغل مناسب و درآمد پایدار هستند، کمک می‌کند که دیگر نیازی به قطع درختان سرخدار و درآمد حاصل از قاچاق چوب آن نداشته باشند.

«همسایه‌های خوب» شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و بازپخش آن در همان روز ساعت ۲۳:۳۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار