رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به نقل از ستاد خبری سی‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران طی احکامی جداگانه مدیران کمیته‌های تخصصی این رویداد مورد تایید آکادمی اسکار را معرفی کرد. بر اساس این احکام و به ترتیب حروف الفبا محمدحسین امیری به […]

به نقل از ستاد خبری سی‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران طی احکامی جداگانه مدیران کمیته‌های تخصصی این رویداد مورد تایید آکادمی اسکار را معرفی کرد.

بر اساس این احکام و به ترتیب حروف الفبا محمدحسین امیری به عنوان قائم مقام دبیر، سعید پوراسماعیلی به عنوان مدیر کمیته نشست‌های تخصصی، علی جعفری به عنوان مدیر کمیته پشتیبانی و مالی، میکاییل دیانی به عنوان مدیر کمیته ارتباطات و بازرگانی، آرش رصافی به عنوان مدیر کمیته پشتیبانی فنی، طیبه فلکیان به عنوان دبیر اجرایی، عطا مجابی به عنوان مدیر کمیته بین‌الملل، سیدجواد میرهاشمی به عنوان مدیر کمیته انتشارات و بخش‌های جنبی و غلامرضا نجاتی مدیر کمیته حراست معرفی شدند.

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با محوریت تنوع ژانر از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. اخبار و اطلاعات مربوط به این رویداد بین‌المللی در سایت انجمن سینمای جوانان ایران iycs.ir قرار دارد.

منبع: سوره سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار