رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم کوتاه داستانی «سلام» چهارشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلم «سلام» به نویسندگی اکرم صادقی در یزد فیلمبرداری شده و در بطن خود به مساله شهدای مدافع حرم می‌پردازد؛ با طولانی شدن بی‌خبری از پدر «امید»، در […]

فیلم کوتاه داستانی «سلام» چهارشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلم «سلام» به نویسندگی اکرم صادقی در یزد فیلمبرداری شده و در بطن خود به مساله شهدای مدافع حرم می‌پردازد؛ با طولانی شدن بی‌خبری از پدر «امید»، در محل شایع است که او شهید شده، همه خانواده نگران و منتظرند و امید که پسربچه‌ای خجالتی است نذر می‌کند برای سلامتی پدر به هزار نفر سلام کند.
این فیلم خالق قهرمانی کم سن و سال است که برای بازگشت پدرش حاضر است تمام تلاش خود را بکند و حتی خودش را نیز تغییر دهد تا جایی که در نزدیکی‌های پایان فیلم پا بر ترس خود بگذارد تا نذر سلامش به درستی انجام شود.
این فیلم به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی جبرئیل نجفی‌ و حسین اسدی محصول خانه فیلم داستانی است.
از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به بازیگران: سجاد اسماعیلی و امیرحسین عزیزی، مدیر فیلمبرداری:  رامین راستجو، موسیقی:  مجتبی حبیبی و صدابردار:  جمال دهقان اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار