رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ یکشنبه سیزدهم شهریور، مصادف با هفتم ماه صفر به روایتی شهادت امام حسن مجتبی (ع) است. به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه های مختلفی را به شرح زیر تقدیم می کند. «باغ ارغوان» دوازدهم و سیزدهم شهریور، نوا‌ها و آیین‌های مناسبتی را با اجرای […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ یکشنبه سیزدهم شهریور، مصادف با هفتم ماه صفر به روایتی شهادت امام حسن مجتبی (ع) است. به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه های مختلفی را به شرح زیر تقدیم می کند.

«باغ ارغوان» دوازدهم و سیزدهم شهریور، نوا‌ها و آیین‌های مناسبتی را با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌کند.
«خانه دوست اینجاست» نیز در همین ایام به بررسی درایت از منظر امام حسن مجتبی(ع) می پردازد.
این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای مینا صفایی و با حضور سید مرتضی جوادی بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ پخش می شود.
«سرچشمه» نیز در روزهای ذکر شده به تهیه کنندگی زینب برومند
با موضوع توکل به خدا و راستگویی با اجرای حسن همایی ساعت ۲۱:۴۵ پخش می شود.
«آه از غربیت بهار» ویژه برنامه دیگری است که شنبه ۱۲ شهریور با موضوع بررسی صفت جود و بخشندگی حضرت امام حسن مجتبی (ع) همراه با پخش مداحی و نوحه ساعت ۲۳:۰۰ پخش می شود
«به افق نور» نیز یکشنبه ۱۳ شهریور، با موضوع فرهنگ مهربانی بر مبنای حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) و با تاکید برسوره هود آیه ۱۱۹ «إِلَّا مَنْ رَحِمَ رَبُّکَ ۚ وَلِذَٰلِکَ خَلَقَهُمْ ۗ وَتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنَ الْجِنَّهِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِینَ» به تهیه کنندگی عبدالله علایی و با اجرای حسن همایی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار