رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رادیوصبا با حضور در محل نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان در بوستان گفتگو به پوشش خبری این نمایشگان همراه برگزاری چالش گویندگی می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده عصر گاهی «عصر صبا» از محل نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان در بوستان گفتگو تقدیم مخاطبان می شود. سجادکلبادی تهیه […]

رادیوصبا با حضور در محل نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان در بوستان گفتگو به پوشش خبری این نمایشگان همراه برگزاری چالش گویندگی می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده عصر گاهی «عصر صبا» از محل نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان در بوستان گفتگو تقدیم مخاطبان می شود.
سجادکلبادی تهیه کننده این برنامه گفت: این نمایشگاه از ۹ تا ۱۸ شهریور در بوستان گفتگو برگزار می‌شود و هدف آن ارائه تولیدات بانوان است. برنامه عصر صبا با هدف معرفی هنر بانوان ایرانی و کمک به توانمندی های زنان ایرانی همراه چالش گویندگی از محل این نمایشگاه تقدیم مخاطبان می شود.
وی افزود: مراجعان به این نمایشگاه می‌توانند از یک ساعت قبل از برنامه عصر صبا در چالش گویندگی رادیو صبا شرکت نمایند. در این چالش علاقه مندان می‌تواند استعداد و توانایی خود را در گویندگی و اجرا در مقابل مجریان عصر صبا،«محمدرضا قلمبر، فریبا باقری و مریم خادم پور» محک بزند.
شرکت کنندگان در این چالش متون دلخواه خود را برای مجریان می خوانند و در پایان این چالش سه نفر از کسانی که بهترین اجرا و گویندگی را داشتند مورد تقدیر قرار میگیرد و هدایای دریافت می کند.
کلبادی نژاد درباره برنامه «عصر صبا» توضیح داد، این برنامه در در فضایی شاد همراه با بخش های متنوع «مسابقه، گفتگو با مراجعان، کارآفرینان و تولیدکنندگان» تقدیم شنوندگان می شود.
مراجعین نمایشگاه می‌توانند در مسابقه «عصر صبا» با اجرای محمدرضا قلمبر شرکت کنند. این مسابقه شامل بخش های متنوع اطلاعات عمومی، شعر خوانی، ضرب المثل و هوش است.
تهیه کننده عصر صبا افرود: در بخش دیگری از این برنامه فریبا باقری با خانم های کارآفرین و تولید کننده ها گفتگو می کند و مخاطبان را در جریان فعالیت های آنها قرار می دهد.
و مریم خادم پور مجری عصر صبا در گفتگو با غرفه داران محصولات و تولیدات زنان کارآفرین را معرفی می کند.
برنامه عصر صبا تا ۱۸ شهریور از محل نمایشگاه توانمندی تولیدات بانوان واقع در بوستان گفتگو تهران به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ همراه شنوندگان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار