رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما در خصوص حاشیه های پیش آمده برای برنامه دستخط و نیز با هدف آگاهی مخاطبین رشید توضیحی به اختصار عرض می کند. این روزها شاهد قضاوت هایی برای به پایان رسیدن برنامه دستخط و محتوای متن منتشر شده عوامل این برنامه هستیم. ضروری […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما در خصوص حاشیه های پیش آمده برای برنامه دستخط و نیز با هدف آگاهی مخاطبین رشید توضیحی به اختصار عرض می کند.
این روزها شاهد قضاوت هایی برای به پایان رسیدن برنامه دستخط و محتوای متن منتشر شده عوامل این برنامه هستیم. ضروری است یادآوری کنیم
«دستخط» مانند دیگر برنامه‌های تلویزیونی که هر از مدتی نیاز به اصلاح و بهبود دارند، با توقفی کوتاه و تغییراتی از جمله در تهیه و اجرا، تولید و پخش خواهد شد.
حدود یک ماه پیش شبکه پنج سیما تغییر مجری و تیم محتوایی برنامه و نه حذف کلی برنامه را به اطلاع تهیه‌ کننده و سردبیر دستخط رسانده بود.
این برنامه با هدف گفتگوی صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، پزشکی، ورزشی و … تولید می شد و اولین قسمت آن در سال ۱۳۹۶ تقریبا ۶ سال پیش روی آنتن رفت و تاکنون بیش از ۲۲۰ دستخط یادگاری در آرشیو شبکه پنج سیما موجود است.
رسانه ملی اهتمام ویژه‌ای به حفظ و ارتقاء مستمر برنامه‌های نمانام (برند) دارد و به گفته عوامل برنامه دستخط، هدفی برای خالی کردن آنتن تلویزیون از هرآنچه پسندیده نمی شمارند!!! ندارد.
در پایان یادآور می شود حسین رنجبران از نیروهای خدوم رسانه ملی بوده و هست و از ظرفیت های آن استفاده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار