رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «ماهچراغ» شبکه پنج سیما، به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی ویژه اربعین شنبه ۱۹ شهریور ساعت ۲۱ تقدیم نگاه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «ماهچراغ» روایت دلدادگی و عاشقی آدم های مختلف به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) […]

اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «ماهچراغ» شبکه پنج سیما، به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی ویژه اربعین شنبه ۱۹ شهریور ساعت ۲۱ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «ماهچراغ» روایت دلدادگی و عاشقی آدم های مختلف به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) است که در یک موکب ایستگاه راه آهن شلمچه می گذرد. این برنامه سعی دارد با نگاهی نو داستان این رابطه دلی و معنوی را برای مخاطبان به تصویر بکشد.
«ماهچراغ» از شنبه به مدت ۱۰ شب از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود و هنرمندانی همچون احمد نجفی، انوش معظمی، آزیتا ترکاشوند، پریسا گلدوست، صفا آقاجانی،  رابعه اسکویی، حسن اسدی، اتابک نادری، مجید شهریاری، شهناز شهبازی، فریبا طالبی، مهدی خزبانی، گلشید بحرایی، امید ماهر، عباس صفا و … در آن ایفای نقش می‌کنند.
این برنامه کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که از شنبه ۱۹ شهریورماه به مدت ۱۰ شب ( دهه پایانی صفر) تماشایی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار