رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

ویژه برنامه زنده سفرنامه اربعین حسینی به تهیه کنندگی میثم ریاحی در آستانه فرا رسیدن اربعین هر شب ساعت ۲۴ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه با موضوع پیاده روی اربعین حسینی و تشریح این سفر […]

ویژه برنامه زنده سفرنامه اربعین حسینی به تهیه کنندگی میثم ریاحی در آستانه فرا رسیدن اربعین هر شب ساعت ۲۴ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه با موضوع پیاده روی اربعین حسینی و تشریح این سفر معنوی برای مخاطبان در ۷ قسمت از آنتن شبکه تهران تماشایی می شود.
ریاحی تهیه کننده برنامه سفرنامه اربعین گفت: این برنامه تبیین ویژگیهای تربیتی سفر اربعین برای خانواده ها و تربیت خانواده مهدوی است که با بهره گیری از شرایط حاکم بر این اجتماع عظیم جهانی اهداف خود را تشریح می کند.
وی با اشاره به آیتم های تولیدی این برنامه اضافه کرد: مخاطبان در این برنامه شاهد سفرنامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر مسلم داودی نژاد به همراه همسر و سه فرزند خود هستند که از شهر مشهد مقدس به سمت نجف اشرف و سپس از جاده موسوم به ” طریق الحسین علیه السلام ” به سمت کربلا رهسپار می شوند.
همچنین در استودیوی بخش زنده برنامه که در یکی از مواکب بین راه احداث شده، دکتر داودی نژاد علاوه بر تشریح سفرنامه خود میزبان میهمانان مختلفی نیز است.
سفرنامه اربعین کاری از گروه معارف شبکه شبکه پنج سیماست که هر شب ساعت ۲۴ پخش و تکرار روز بعد ساعت ۱۲:۱۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار