رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سید مصطفی موسوی تهیه‌کننده برنامه «آخرین عمود» از صحت اطلاعات ارائه شده در این برنامه و گفت‌وگوی مداوم با افراد مطلع و تصمیم‌گیر در مدیریت سفر اربعین خبر داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سیدمصطفی موسوی با بیان اینکه برنامه «آخرین عمود» با محوریت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در […]

سید مصطفی موسوی تهیه‌کننده برنامه «آخرین عمود» از صحت اطلاعات ارائه شده در این برنامه و گفت‌وگوی مداوم با افراد مطلع و تصمیم‌گیر در مدیریت سفر اربعین خبر داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سیدمصطفی موسوی با بیان اینکه برنامه «آخرین عمود» با محوریت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در خصوص سفر اربعین تولید شده؛ اظهار داشت: بیان آخرین اخبار و اطلاعات درباره سفر اربعین در دستور کار این برنامه قرار دارد.
وی در ادامه بیان کرد: این برنامه با دعوت از مهمانان و ارتباط تلفنی و اسکایپی با افراد مطلع سعی در انعکاس اخبار مورد نیاز زائران از داخل کشور عراق دارد و طی آن بینندگان را از وضعیت مرزها، سلامت، امداد و نجات، اسکان، تغذیه، خدمات پشتیبانی و … آگاه می‌کند.
موسوی افزود: روسای ستاد اربعین ایران و عراق، سرکنسول‌گری‌ها و سایر اعضای ستاد اربعین و افراد مطلع و تصمیم‌گیر از جمله کسانی هستند که در این برنامه به ارائه اطلاعات و اخبار لازم می‌پردازند و بنابراین اطلاعات ارائه شده در این برنامه از صحت و سقم مورد نظر برخوردارند.
این مسئول در دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عراق با بیان اینکه «آخرین عمود» در هفته دوم پخش خود در کنار اطلاع‌رسانی به ارتباط تصویری از مسیر پیاده‌روی نیز می‌پردازد، گفت: این تصاویر شامل مواردی می‌شود که برای تسهیل کار زائرین در پیاده‌روی مورد نیاز است. به این منظور با افراد در هر نقطه‌ای از مسیر به صورت تلفنی یا اسکایپی ارتباط برقرار می‌شود.
موسوی درباره بروز بودن اطلاعات مورد نظر در برنامه «آخرین عمود» با توجه به ازدیاد مبادی اطلاع‌رسانی اربعینی بیان داشت: ارتباط ما راسا با افراد تصمیم‌گیر و مطلع این حوزه است بنابراین اخبار از تازگی و اعتبار مورد نظر برخوردارند.
این تهیه‌کننده در ادامه با اشاره به اینکه در مسیر نجف تا کربلا تعداد ۱۲۴۵ عمود یا ستون وجود دارد که آخرین عمود نزدیک به حرم حضرت ابوالفضل (ع) است، به نام‌گذاری این برنامه متناسب با محتوای آن که به آخرین اخبار و اطلاعات پیاده‌روی می‌پردازد، اشاره کرد و گفت: مدیریت حجم زیادی زائر در یک کشور دیگر همراه با چالش‌هایی است که با مدیریت و درایت مسئولان حل می‌شود و ما نیز با دعوت از مسئولان و گفت‌وگو با آنها سعی در بیان آنها و تلاش افراد تصمیم‌گیر برای حل آنها داریم.
آخرین عمود کاریست از گروه معارف شبکه دو و دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در کشور عراق که هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار