رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «نمودار» روز چهارشنبه ۲۳ شهریور با حضور صاحب نظران به بررسی «اطلس ملی اشتغال» می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، با هدف شناسایی و جمع آوری الگوهای اشتغال، اطلس ملی اشتغال رونمایی شد. راضیه حسینعلی تهیه کننده برنامه «نمودار» بیان کرد: میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه ها […]

برنامه «نمودار» روز چهارشنبه ۲۳ شهریور با حضور صاحب نظران به بررسی «اطلس ملی اشتغال» می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، با هدف شناسایی و جمع آوری الگوهای اشتغال، اطلس ملی اشتغال رونمایی شد.
راضیه حسینعلی تهیه کننده برنامه «نمودار» بیان کرد: میزان اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه ها در هر نقطه از کشور و الگوهای پیاده شده برای تحقق این هدف مشخص و بستر اجرای زیست بوم ملی اشتغال فراهم می شود.
وی ادامه داد: از همین رو در برنامه روز چهارشنبه با بهناز گورانی رییس سیاست گذاری و ترویج کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت و گو خواهیم کرد.
تهیه کننده برنامه «نمودار» افزود: همچنین تازه ترین رویدادهای حوزه اقتصاد،گزارش، بازار بورس و سرمایه، طلا و ارز را نیز مروز خواهیم کرد.
گفتنی است «نمودار» این هفته به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و اجرای مهرناز فقیهی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۰:۲۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار