رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پزشکان برنامه به خانه برمی گردیم با حضور در منطقه هجده تهران شهروندان عزیز را به صورت رایگان ویزیت و درمان می کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما برنامه به خانه بر می گردیم با […]

همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پزشکان برنامه به خانه برمی گردیم با حضور در منطقه هجده تهران شهروندان عزیز را به صورت رایگان ویزیت و درمان می کنند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما برنامه به خانه بر می گردیم با دعوت از پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه در محل حسینیه سید الشهدا (ع) واقع در منطقه ۱۸ تهران مردم عزیز تهران را به صورت رایگان ویزیت می کند.
گفتنی است پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش های اورولوژی، جراح کلیه و مجاری ادرار، زنان و زایمان، گوارش و کبد، اطفال، غدد و متابولیسم، روانشناس، دندانپزشک، پوست و‌ مو، گوش، حلق و بینی و… حضور خواهند داشت.
همچنین در بخش دیگر این اقدام جهادی گروهی به منظور تزریق واکسن کووید حضور خواهند داشت تا شهروندان دز چهارم و یادآور واکسن کرونا را دریافت نمایند.


شایان ذکر است تعدادی از آشپزان برنامه به خانه بر می گردیم نیز با حضور در فضای باز حسینیه به طبخ غذاهای متنوع می پردازند تا در بین مردم منطقه توزیع نمایند.
زینب پور ابراهیم و المیرا سماواتی مجریان به خانه بر می گردیم با سایر عوامل این برنامه با حضور در محل مورد نظر ارتباط زنده با پخش شبکه پنج سیما را برقرار خواهندکرد.
این اقدام توسط گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما و با مشارکت سپاه ناحیه مسلم و شهرداری منطقه ۱۸ تهران صورت می گیرد.
برنامه به خانه برمی گردیم روزهای شنبه تا دوشنبه به تهیه کنندگی میثم محبیان و روزهای سه شنبه تا پنجشنبه به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک از ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه به روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار