رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از  رادیو، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی رادیو جوان با اعزام دو تیم برنامه‌ساز و مستندساز به مسیر پیاده‌روی اربعین، حال و هوای معنوی این راهپیمایی را به خانه‌های مردم خواهد برد. عباس پیری تهیه کننده «عشق یعنی به تو رسیدن» در مورد جزئیات این برنامه گفت: رادیو جوان […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از  رادیو، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی رادیو جوان با اعزام دو تیم برنامه‌ساز و مستندساز به مسیر پیاده‌روی اربعین، حال و هوای معنوی این راهپیمایی را به خانه‌های مردم خواهد برد.

عباس پیری تهیه کننده «عشق یعنی به تو رسیدن» در مورد جزئیات این برنامه گفت:
رادیو جوان با تیم برنامه ساز و یک تیم مستندساز از نجف تا کربلا با برنامه «عشق یعنی به تو رسیدن» همراه مخاطبین این شبکه خواهد بود. این برنامه در دو ساعت ۱۰ صبح و ۲۰ هر شب روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت. در برنامه صبحگاهی «عشق یعنی به تو رسیدن» سعی می‌کنیم همقدم با مردمی که از سراسر جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند به تهیه مستند بپردازیم و از هدف و حال و هوای مردم جهان در این مسیر گزارش تهیه کنیم.

پیری ادامه داد: در برنامه شبانگاهی «عشق یعنی به تو رسیدن» نیز که به صورت زنده از عمود ۷۰۷ روی آنتن می رود، ضمن رساندن فضای معنوی زائرین در مسیر پیاده‌روی و گفتگو با آن‌ها، با حجت الاسلام مهدی دربانی از دلدادگی و شیدایی زوار امام حسین (ع) در مسیر پیاده‌روی خواهیم گفت.

عشق یعنی به تو رسیدن، به تهیه کنندگی عباس پیری، اجرای فاطمه عباسی و مجید عسگری و کارشناسی مذهبی حجت الاسلام مهدی دربانی از ۲۱ شهریور تا اربعین حسینی روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار