رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • جمعه 25 شهریور 1401 - 11:24
  • کد خبر : 106805
  • هنر
  • چاپ خبر : گالری «نقش خیال» در فرهنگسرای امید برپا است

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ گالری آثار نقاشی پرستو، پروانه و پری احمدی با عنوان «نقش خیال» این روزها در نگارخانه ی آبی فرهنگسرای امید برپاشده و تا ۲ مهر ادامه دارد. حمید عبدالحسینی که مدیریت اجرایی این نمایشگاه را برعهده دارد در توضیحاتی کوتاه به تنوع آثار عرضه شده […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ گالری آثار نقاشی پرستو، پروانه و پری احمدی با عنوان «نقش خیال» این روزها در نگارخانه ی آبی فرهنگسرای امید برپاشده و تا ۲ مهر ادامه دارد.
حمید عبدالحسینی که مدیریت اجرایی این نمایشگاه را برعهده دارد در توضیحاتی کوتاه به تنوع آثار عرضه شده در این گالری اشاره و بیان می کند : خواهران احمدی از ابتدای کشف ایده تا انتهای یک اثر را با همراهی یکدیگر و به صورت گروهی پیش می برند. طیف متنوع مضامین و مفاهیم انتخابی و سبک و فرم نقاشی آنهااز ویژگی های عمده این نقاشان محسوب می گردد که علیرغم زمان محدود به شکلی قابل قبول به خلق آثار پرداخته اند.


عبدالحسینی حمایت از این هنرمندان جوان را یکی از وظایف رسانه ها و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر دانسته و تاکید می کند: برای دیده شدن ذوق و هنر این هنرمندان بایستی سازو کارهای متناسب و مشخصی در حوزه رسانه و روابط عمومی ایجاد گردد تا این زحمات به شکل درست در دسترس مخاطب قرار گیرد.
وی در پایان از حمایتهای مدیریت و کارکنان فرهنگسرای امید در حمایت و پشتیبانی از برگزاری این نمایشگاه قدردانی نمود.
گفتنی است نمایشگاه نقش خیال با آثاری بالغ بر ۲۰ تابلو در قطع های مختلف تا ۲ مهرماه در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید به نشانی میدان امام حسین ، خ ۱۷ شهریور ، خ خشکبارچی ، بوستان خیام ادامه دارد و ورود برای علاقمندان آزاد می باشد .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار