رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
ویژه برنامه "قرار" در روزهای پایانی صفر

معجزات امام مهربانی ها به روایت “قرار”

برنامه زنده” قرار” ویژه دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) به تهیه کنندگی مهسا محمدی از حرم مطهر رضوی ( شهرمشهد مقدس) از۳۰ شهریورماه هر شب ساعت ۲۲ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه از چهارشنبه […]

برنامه زنده” قرار” ویژه دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) به تهیه کنندگی مهسا محمدی از حرم مطهر رضوی ( شهرمشهد مقدس) از۳۰ شهریورماه هر شب ساعت ۲۲ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه از چهارشنبه ۳۰ شهریورماه به مدت ۷ شب میزبان بانوانی است که در فراز و نشیب های قصه زندگی خود با توسل و ارادت ویژه به امام رضا (ع) معجزه اتی از این امام رئوف دیده اند که آن را برای مخاطبان روایت می کنند.
ویژه برنامه “قرار”با اجرای محبوبه عزیزی روایت‌گر زندگی بانوانی از اقشار مختلف جامعه است که هر کدام مسیر زندگی پر افتخار خود را با استعانت از امام رضا(ع) پیموده‌اند و امروز بعد از گذشت سختی ها و مشکلات در مسیر علاقه به این امام رئوف قدم بر می‌دارند.
گفتگو با مهمانان، پخش تصاویر حرم رضوی، میان برنامه های مناسبتی و… از بخش های این ویژه برنامه است که در روزهای پایانی ماه صفر و ایام منتهی به شهادت امام رضا(ع) از استودیوی حرم رضوی تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
ویژه برنامه” قرار” با مشارکت آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه پنج سیما در دهه پایانی ماه صفر از شبکه پنج سیما پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار