رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه 29 شهریور 1401 - 13:21
  • کد خبر : 107009
  • هنر
  • چاپ خبر : حسین مسافرآستانه دبیر اولین فراخوان استعدادیابی بازیگری شد

اولین فراخوان استعدادیابی بازیگری با دبیری حسین مسافرآستانه بزودی آغاز به کار می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، حسین مسافرآستانه کارگردان، بازیگر و مدرس شناخته شده عرصه تئاتر در اولین فراخوان استعدادیابی بازیگری که بزودی توسط «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» برگزار خواهد شد، طی مراسمی که با حضور محسن […]

اولین فراخوان استعدادیابی بازیگری با دبیری حسین مسافرآستانه بزودی آغاز به کار می‌کند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، حسین مسافرآستانه کارگردان، بازیگر و مدرس شناخته شده عرصه تئاتر در اولین فراخوان استعدادیابی بازیگری که بزودی توسط «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» برگزار خواهد شد، طی مراسمی که با حضور محسن زارع‌اشکذری (مدیر عامل)، محمدحسین لطیفی (رئیس هیأت مدیره) و فرهاد قائمیان (نایب رئیس هیأت مدیره) در دفتر بنیاد برگزار شد، به عنوان دبیر منصوب شد. این فراخوان بازیگری با مدیریت محمدحسین لطیفی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون قرار است در سطح ملی و با حضور اساتید مجرب و شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون در شهرک سینمایی غزالی برگزار شود. ثبت‌نام برای حضور در این فراخوان بزودی از طریق سایت www.mehrafarinartists.com آغاز می‌شود. اطلاعات تکمیلی‌تر درباره این رویداد هنری نیز ظرف روزهای آتی از طریق همین سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.


اولین فراخوان استعدادیابی بازیگری زیر نظر «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» به مدیر عاملی محسن زارع‌اشکذری برگزار می‌شود. کارآفرینی، بیمه، اعطای وام، و… از جمله خدماتی است که این سازمان مردم نهاد با مجوز رسمی از وزارت کشور در آینده‌ای نزدیک به هنرمندان ارائه خواهد کرد.
عکس: امین سجادی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار