رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن کوتاه «دارکوب» ساخته فاطمه عسگرپور بیست‌وپنجمین دوره از جشنواره بین‌المللی encounters انگلستان راه یافت. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه «دارکوب» به کارگردانی و تهیه کنندگی فاطمه عسگرپور و نویسندگی صابر مصطفی‌پور در بخش depict بیست‌وپنجمین دوره از جشنواره بین‌المللی encounters انگلستان راه یافت. بیست‌و‌پنجمین دوره این […]

انیمیشن کوتاه «دارکوب» ساخته فاطمه عسگرپور بیست‌وپنجمین دوره از جشنواره بین‌المللی encounters انگلستان راه یافت.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه «دارکوب» به کارگردانی و تهیه کنندگی فاطمه عسگرپور و نویسندگی صابر مصطفی‌پور در بخش depict بیست‌وپنجمین دوره از جشنواره بین‌المللی encounters انگلستان راه یافت.

بیست‌و‌پنجمین دوره این جشنواره ۲۷ سپتامبر تا ۲ اکتبر ۲۰۲۲ مصادف با ۵ تا ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در شهر بریستول انگلستان برگزار می شود.

انیمیشن کوتاه «دارکوب» ۲۹ سپتامبر یعنی ۷ مهر ۱۴۰۱ در این جشنواره نمایش داده می‌شود.

«دارکوب» روایت انسان هایی است که در شبکه های اجتماعی غرق می شوند و از نشخوار یکدیگر تغذیه می کنند، اما هرگز سیری را تجربه نمی‌کنند.

جشنواره فیلم  Encounters یکی از جشنواره‌های بین‌المللی پیشرو در زمینه فیلم کوتاه، انیمیشن و تصاویر متحرک فراگیر و دروازه‌ای رسمی برای دریافت معتبرترین جوایز جهانی، جوایز آکادمی بفتا، آکادمی اسکار، جوایز فیلم اروپا و جوایز کانادا است.

این جشنواره با هدف کشف استعدادهای جدید و نوظهور در صنعت فیلم‌سازی سالیانه پذیرای سینماگران و علاقه‌مندان این صنعت از سراسر جهان است.

عوامل این انیمیشن کوتاه عبارتند از:

کارگردان و انیماتور: فاطمه عسکرپور، نویسنده: صابر مصطفی‌پور، تدوین و کامپوزیت: الیاس عسکرپور، طراحی صدا، صداگذاری و میکس: میلاد نوربخش، تهیه کننده: فاطمه عسکرپور و پخش کننده: اَگَست فیلم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار