رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن سینمایی «دنیای عجیب» به کارگردانی «دان هال» در ژانر علمی تخیلی و پویانمایی اکران خود در سینماهای سراسر جهان ۲۳ ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. انیمیشن سینمایی «دنیای عجیب» به کارگردانی «دان هال» در ژانر علمی تخیلی و پویانمایی اکران خود در سینماهای سراسر جهان ۲۳ ماه نوامبر سال جاری میلادی […]

انیمیشن سینمایی «دنیای عجیب» به کارگردانی «دان هال» در ژانر علمی تخیلی و پویانمایی اکران خود در سینماهای سراسر جهان ۲۳ ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

انیمیشن سینمایی «دنیای عجیب» به کارگردانی «دان هال» در ژانر علمی تخیلی و پویانمایی اکران خود در سینماهای سراسر جهان ۲۳ ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

این شصت و یکمین فیلم پویانمایی تولید شده توسط این استودیو است که به کارگردانی دان هال، نویسندگی کوی نگوین و تهیه‌کنندگی روی کانلی ساخته شده‌است. صداپیشگان این فیلم جیک جیلنهال، جابوکی یانگ-وایت، گبریل یونیون، لوسی لیو و دنیس کواید هستند.

داستان انیمیشن سینمایی دنیای عجیب دربارهٔ خانوادهٔ افسانه‌ای کِلِیدها (Clade) است، خانواده‌ای از کاشفان که اختلافاتشان تهدیدی برای سرنگونی آخرین و حیاتی‌ترین ماموریتشان در سرزمین‌های ناشناخته و خائنانه است، زیرا موجودی در انتظار آنها است.

بازیگران فیلم «دنیای عجیب»

جیک جیلنهال در نقش سِرچِر کِلِید (Searcher Clade)، یک کشاورز، جابوکی یانگ-وایت در نقش ایثن کلید (Ethan Clade)، پسر ۱۶ ساله جستجوگر که آرزوی ماجراجویی فراتر از مزرعه پدرش را دارد و در عین حال در حال گشت و گذار در مدرسه است.

آزمایشات فیلم در ۳۱ مهٔ ۲۰۲۱ و تولید آن در ۱ ژوئیه ۲۰۲۱ آغاز شد. این فیلم نخستین بار در ژوئیه ۲۰۲۱ با عنوان سِرچِر کِلِید معرفی شد و اعلام شد که با کارگردانی دان هال، تهیه‌کنندگی روی کانلی و نویسندگی کی نگوین ساخته خواهد شد. این سه نفر با هم روی فیلم رایا و آخرین اژدها (۲۰۲۱) کار کردند.

به گفتهٔ هال، دنیای عجیب اشاره‌ای به مجلات زرد است—داستان‌های محبوب نیمهٔ اول قرن بیستم که روی کاغذهای کاهی ارزان‌قیمت چاپ می‌شدند. هال گفت که «در دوران کودکی عاشق خواندن شماره‌های قدیمی این مجله‌ها» بوده و آن‌ها «الهام‌بخش بزرگی برای دنیای عجیب بوده‌اند.»

منبع: میزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار