رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

ششمین قسمت برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر که امروز چهارم مهرماه از دو شبکه افق و سه روی آنتن می‌رود، به قصه «اکبر کریمی» اختصاص دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر و تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی که به ششمین قسمت خود […]

ششمین قسمت برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر که امروز چهارم مهرماه از دو شبکه افق و سه روی آنتن می‌رود، به قصه «اکبر کریمی» اختصاص دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر و تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی که به ششمین قسمت خود رسیده است، امروز چهارم مهرماه قصه «اکبر کریمی» را برای مخاطبان تعریف می‌کند.

این قسمت با عنوان «از درون تاریکی امید را دیدم» از زندگی یکی از اسرای ۸ ساله‌ اردوگاه‌های بعثی می‌گوید که پس از آزادی ازدواج می‌کند اما تا ۱۴ سال صاحب فرزند نمی‌شود.

ایشان به همراه همسرش به حرم امام رضا مشرف می‌شود و نذر می‌کند. یک ماه بعد هنگامی که متوجه می‌شوند صاحب اولاد شده‌اند به همراه دیگر آزاده‌های جنگ خیریه‌ای را برای سرپرستی از دختران بی‌سرپرست تاسیس می‌کنند و تاکنون چهل و دو فرزند در این خیریه دارند.

«جان‌وتَن» که محصول مشترک مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است، با اجرای محمدجعفر خسروی از ۳۰ شهریور تا ششم مهر هر روز حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این برنامه ترکیبی همچنین تا هفتم مهرماه هر شب حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار